2 ci evliligin olan varmi aramızda arkadaşlar

Iyi geceler arkadaşlar benim 2ci evliligim ilk esimden bir kizim var var 6 yasinda simdi 2 aylik bir kizim daha oldu bisey sormak istiyorum aslında bir suru sey sormak istiyorum cok zor olurmu kardes ler arasi sürekli biseyler duyuyorum buyuse gor vs yani insan lar niye bu kadar karamsar kizin kendini o eve ait olmadığını hissedecek falan of toparlayamadım nasil anlatsam bilemedim

Annnenn yanında olan bir çocuk bence öyle bir duygu ile büyümez ana yüreği bu hepsini sever kollar sarar. Sevgine güven sen

Öyle bir şey yok canım yanındaysa çocuğun beraber büyürler Öyle duyguya girmezler

Bunlar ancak yaşayınca görebileceğin şeyler herkesin şartları ve dinamikleri aynı değil. Ne olumlu ne olumsuz konusabilirim nötrüm ben. Sadece hem kızlarınızın hem de sizin hakkınızda hayırlısını diliyorum Rabbim sizleri esirgesin inşallah

Amin allah razi olsun duada cok onemli

İnşallah allahın izniyle kizim kardesini çok seviyor cok istiyordu kardesi olsun inşallah hep böyle devam eder

Sanmıyorum. Sizden ya da babadan öyle bir ayrım olmadiktan sonra çocuklar öyle bişey yapmaz. Mesela benim dedemin 3 eşi olmuş. Üçünden de çocukları var. Hatta kadinlarin önceki eşlerinden de çocukları var. 12-13 kardeş var. Hepsi karışık birinin babası aynı annesi farklı birinin anası aynı babası farklı. Birinin annesi de babası da farkli ama o da kardeş olmuş :rofl: hepsi o kadar düşkünler ki birbirine hiç demezsin bunlar üvey. Babamla annesi aynı babası farklı olan bir halam ben şakayla diyordum sen halam değilsin uveysin baban farklı bak soy ismin bile farklı. Kiziyordu diyordu ne demek değilsin aynı karında yatmisiz kardeşiz tabi falan . Yani baskalari empoze etmese dislamasa onlar sorun etmez bence

Ay Allah iyilik versin gülümseyerek okudum ne guzelmis allahin izniyle ben de esimde cook dikkat ediyoruz iste eller huzur verse agzi olan konuşuyor

Siz ve eşiniz qnladigim kadariyla hassasiyetle yaklasiyorsunuz. Siz boyle davrandikca asla sorun olmaz. Olumsuz konusanlar muhtemelen gercekten kalbinde cocuk büyütmeyi sevmeyi bilmeyen insanlardır.

Benimde 2. evliliğim bir kızım var 11 yaşında 14 aylık da oğlum var neler hissettiğinizi ve endişelerinizi o kadar iyi anlıyorum ki :heart: ama siz bu konuda hassas ve içtenlikle yaklaştığınız sürece bir sorun olmayacak inanın o evde yaşayan o hayatı yaşayan sizsiniz lütfen başkalarının ne söylediği umurunuzda olmasın kızınız sizin ona ne hissettirdiginizle ilgilenir içinizi ferah tutun :hugs:

İnşallah tsk ederim icim ferahlqdi ins rabbim bu yolda olan herkese kolaylık versin

Amiinnn :palms_up_together::heart:

Bence burda en çok eşinizin tutumu önemli. Büyük kızınızı kendi kızı gibi görüyorsa farklı bir muamele yapmıyorsa ona bu ayrımı hissettirecek davranışta bulunmuyorsa emin olun kizinizda sizde çok mutlu olursunuz. Dışardakiler ne demiş ne düşünmüş umrunuzda olmasın kendi çatınizin altındaki huzura mutluluğa bakın siz. Eşinizle kızlarınızla mutlu olmaya bakin. Gelecekte ne olur diyorsanız eşiniz kendisini kızınıza çok sevdirirse bu sevgi karşılıklı olursa bu gelecekteki hayatlarınada çok olumlu bir şekilde yansıyacak. Kızlarınizin arasındaki muhabbet ise yine size bağlı aralarındaki bağı güçlendirmek sizin elinizde zaten kardeşler karındaşlar sizinde tutumunuzla çok daha güçlü bağları olacak

Amin inşallah canım benim tsk ederim inan 2 kez okudum esim sabırlı iyi biri kizimi da cok seviyor aynen dışarıdaki leri duymasam daha mutlu olucaz inşallah

Dışardakiler kusur arar bişey diyorlarsa da hasetlerinden diyorlardir çekemeyen çok olur o yüzden siz kendinizi bildikten sonra kulaklarınızı tikayin en güzeli

Ben de ikinci evliliğimi yaptım ilk evliliğimde on yaşında bir oğlum var ikinci evliliğimden de dört aylık bir kızım oldun oğlum bizimle beraber yaşıyor eşim bekar hiç çocuğu yoktu evlendiğimizde bu yüzden çevremdeki bir çok insan çok zorlanacağımızı söylemişlerdi evlendiğimiz ilk iki ay evet çok zordu benim için zordu çünkü eşimle vakit geçirdiğimde acaba oğlum kendini kötü hissediyor mu diye düşünüyordum ya da eşim oğluma bir şey dediğinde acaba kötü niyetli mi söylüyor acaba oğlumla sıkılıyor mu diye düşünmekten beynimi yemiştim ama sonra her şey yerine oturdu oğlum kendi isteğiyle eşime çok sevdiği için ona baba diyor kardeş olmasını kendisi çok istemişti hatta ben çok isteyerek hamile kaldım ama hamile kaldıktan sonra acaba şimdiki bebegimi oğlum kadar sevebilecek miyim diye düşünüyordum sevemem gibi geliyordu ya da oğlum ne hisseder diye çok düşünüp korkuyordum ama hiç öyle olmadı oğlum kardeşin de çok düşkün çok seviyor çok güzel bakıyor eşim kendi kızından daha çok benim oğluma ilgi gösteriyor eksik hissetmesin diye her şey çok yolunda su akıyor yolunu buluyor yeterki içimizdeki merhamet bitmesin

Masallah rabbim daim etisn ne kadar güzel daim olsun inşallah huzurunuz esiminde eski esinden 1 kizi var bizim cok daha farkli sorunlarimiz var ama esim cok anlayış li merhamet li kizim fa baba diyor benim 2 babam var diyor surekli çevre bizi cok yipratti ister istemez yıprandik ailesi kizni annesinden al dediler bilmiyorum bizim de inşallah sabirli guzel olacak hersey