2 gundur vebegim kaka yapamıyor ne yapmalıyım

Bizimki 8 aylık ama daha erken dönemdede veriliyor diye biliyorum. Mama içiyorsa karıştırabilirsin içine ben yoğurda koydum tadını bozmadı.

Cok tesekkur ederim yarin ana sagliga gidip doktorada bi soruyum bakalim

Doktor yazmıştı bize bağırsak gelişimi içinmiş ama eczaneden de verirler reçetesiz

Hiç bitmiyor demişin ya gazına ona güldüm :sweat_smile:

Yarin bi soracam bakalim

Doktor gaz damlasından daha faydalı probiyotik aksatma kullanmayı demişti doğduktan sonra 5.günden itibaren kullanıyoruz

Cok saol canim gaz sorunumuz yok diye doktorada hic sormamisdim kabizlik baslayimca gaz sorinuda oluyo

Ne demek şifa olsun inşallah günü gününe tutmuyor bu bebekler

Probiyoriği 6 gündür kullanıyorum ve çok faydası oldu o günden beri hergün kakasını yapıyor ve çok daha huzurlu.

Bende maxbiotic dıye bı damla var onu alınca yapıyor buyunle 3 gun oldu kaka yapmadı o damladan aşcagoz bugun

Hayır sadece anne sütü alan bebeklerde on güne kadar beklenebilir