2 yaş boy kilo

Kızlar bugün iki yaş aşımızı olduk. Ölçümler yapıldı. 11 kilo düşük denildi . bana normal geliyor kilosu . sizce nasıl

Benmki kiz 2 yas hala 11 kilo doktorumuz iyi dedi

Doğduğu kiloya göre persentiline bakarak iyi ya da kötü denilebilir. Sağlık durumu iyiyse bence sorun etmeyin doktora götürün ebe dediyse de çok da şey yapmayın