2. Ye hamile olanlar

Kızım 13 Ay 14 günlük adetim gecikti. Test yapacağım bugün ama çok korkuyorum. Kızım çok hareketli desteksiz büyütüyorum. Nasıl yeteceğini bilemiyorum. Bebeği küçükken hamile kalanlar var mı

Kizim 1.5 yasinda yeni dogum yaptim 1.5 yas war aralarinda sennki gene iki yas olck aralarinda

Büyütmenize birisi yardımcı oluyor mu

İlki sezeryan mıydı peki

Suan 13 gunluguz kirkim cikana kdr annem yanimda olck gitcek

Benim ilki normaldi

Kaç gün gecikti sizin

Sonrasında siz hep yalnız mı olacaksınız

İlki kız mı

Eşiniz destek olabiliyor mu

Bnm ilk kiz tabi sonra desteksiz olacm esim hamilelikten oncede kizima bakrdi isim oldgunda smdide bakiyo rabbim bi sekilde kolyligini werir

Geri cekilmeyle hamile kaldim bnde geri cekilme bibkorunma yontemi degilmis afedersiniz o zevk suyuyla bile sprem gelebiliyorm yani illa bosalmaskna gerek yokmus doktor demksti

Az önce test yaptım negatif çıktı ama 2 gün gecikti benimde çıkmasa bile sonra çıkabilir mi

Tabiki geç döllenme olur geç çıkabilir biraz daha beklemen lazım her ay aynı korkuyor yaşıyorum bende düzensizlik var 15 gün üzerine oldum bnde düşün ama senin korkun varsa tabiki biraz daha beklemelisin kalbine göre olsun herşey

Beklemek istemiyorsan kan tahlili wer hemen cikar yeni olsa bile

Gebelik testi yaptım evde çıkmadı ama adet olacak gibiyim

Bence yatın kalkın şükredin sezeryan olanlar napsin

İlk oğlum 20 aylık, diğeri de 1 aylık. Çok hareketli hiç yerinde durmuyor. Annem doğuma gelmişti bu zamana kadar yanımdaydı 10-15 güne de gidecek. Gurbetteyim ve bende desteksiz büyütüyorum. Gözünü korkutmak istemem ama annem burdayken bile zorlanıyorum :grimacing: Küçüğü ağlıyor kucağıma alıyorum büyüğü gelip kolunu bacağını neresi gelirse çekiştiriyor koltuğu gösteriyor bırakacakmışım. Emziriyorum kalk diyor kardeşini bırakıp onunla oynamamı istiyor. :woman_facepalming:

Ben ya hapa baslicam yada deri alti implat istiyirum bakalim kirkimiz ciksinda

Ah canım ah ilk oğlum 2 yaşında ikinci oğlum 8 aylık o kadar çok zorlanıyorum ki desteğim yardım eden var yine Allah’a şükür ama bazende yanliz kaldığımız oluyor yinede çok zor bir durum araları az olmaları büyük sıkıntı Allah yardımcın olsun :pleading_face::folded_hands:t2: