2.ye hamileyim

Şaşırdım valla :grinning_face: Bu testlerin yanlışlık payı var diye biliyorum. Yarın kan testi ver orda kesin öğrenirsin. Senin için hayırlısı neyse ol olsun inşallah :folded_hands: Ay mide bulantısı çok kötü oluyor maalesef. Benim ilkinde 5 ay kadar oldu sonra azaldı. Bunda da bulantı var maalesef inşallah doğuma kadar sürmez.

İnanın ben de çok şaşırdım :joy: birazdan kan vereceğim bakalım. İnşallah bunda bulantınız çok olmaz, gerçekten çok zorluyor ben ilaçsız duramamıştım

Ya dün çok kötü midem bulandı çıkarmamak için uyudum e girdi icime korku şimdi hamilelik çok kötüydü anam umarım değilimdir

Benim de önceki aylarda da bulandığında test yapmıştım negatifti hep, ama onlar sadece bulantı hissi vermişti. Bu defa metrodan insem mi diye düşündürdü yani kusma hissi geldi bi an. Yine de hala belki bişey yoktur diyorum ama kan sonucunda belli olacak artık :sweat_smile: siz de isterseniz bi kaset testle kontrol edin

Ben korkularimla yüzleşmek istemiyorum :smirking_face::woozy_face:dün zaten çıktı cikicak zor tuttum dedim uyuyim geçsin adette olmuyorum olsam anlardım da gecikti diye

Sizin kaç aylık peki

Bende ayni vaziyetteyim.
Onunuzdeki hafta ya kadar bekliycem artik.

8 aylık benim oğlan

Ya korunurken nasıl hamile kalınabiliyor hiç anlamıyorum vallahi ben de korkuyorum psikolojik olarak yeni düzeldim korunuyoruz ama böyle şeyleri okudukça tırsıyorum ufaktan :grinning_face::grinning_face: sağlıkla kucağınıza alın inşallah

ben de şoktayım :joy: hala kan sonucum çıkmadı belirsiz ama olduysa da nasıl oldu bilmiyorum. Eşim korunuyordu, ama kızımda 7 8 boyunca korunmadığımız halde hatta olsun diye bekledikçe olmamıştı. Şimdi korunurken olduysa çok şaşırtıcı. Sanırım en mantıklısı prezervatif+geri çekilme. Belki o şekilde daha az ihtimal olur

Asla guvenli degil kesinlikle guvenme

İnşallah ya. Bende ilac kullanmıştım bakalım bunda daha kullanmadım ama ilerleyen vakitte ne olur bilemem. Sonuc çıkınca haber bekliyorum :grinning_face:

Bi test yap yüzleş. En azından için rahat eder. Hamile miyim degil miyim diye düşünmezsin

Tırsmamak mümkün degil ki :grinning_face: ins istediğin zaman olur sürpriz olmaz​:grinning_face:

Insan olsun isterken stres oluyor o yüzden olmuyor galiba

Evet kesinlikle

Çıkınca yazıcam inşallah bakalım sürekli bakıyorum :joy: sizin kasık ağrınız oldu mu peki? Şu an kasığımda ağrı var ama adetim başlayacakmış gibi sanki.

Mecbur.yapicagim

Yok olmadı. Bende bel ağrısı, mide bulantısı vardı

Sonucu bekliyoruz. Allah sonucu gönlüne göre versin inşallah :folded_hands: