Şaşırdım valla
Bu testlerin yanlışlık payı var diye biliyorum. Yarın kan testi ver orda kesin öğrenirsin. Senin için hayırlısı neyse ol olsun inşallah
Ay mide bulantısı çok kötü oluyor maalesef. Benim ilkinde 5 ay kadar oldu sonra azaldı. Bunda da bulantı var maalesef inşallah doğuma kadar sürmez.
İnanın ben de çok şaşırdım
birazdan kan vereceğim bakalım. İnşallah bunda bulantınız çok olmaz, gerçekten çok zorluyor ben ilaçsız duramamıştım
Ya dün çok kötü midem bulandı çıkarmamak için uyudum e girdi icime korku şimdi hamilelik çok kötüydü anam umarım değilimdir
Benim de önceki aylarda da bulandığında test yapmıştım negatifti hep, ama onlar sadece bulantı hissi vermişti. Bu defa metrodan insem mi diye düşündürdü yani kusma hissi geldi bi an. Yine de hala belki bişey yoktur diyorum ama kan sonucunda belli olacak artık
siz de isterseniz bi kaset testle kontrol edin
Ben korkularimla yüzleşmek istemiyorum ![]()
dün zaten çıktı cikicak zor tuttum dedim uyuyim geçsin adette olmuyorum olsam anlardım da gecikti diye
Sizin kaç aylık peki
Bende ayni vaziyetteyim.
Onunuzdeki hafta ya kadar bekliycem artik.
8 aylık benim oğlan
Ya korunurken nasıl hamile kalınabiliyor hiç anlamıyorum vallahi ben de korkuyorum psikolojik olarak yeni düzeldim korunuyoruz ama böyle şeyleri okudukça tırsıyorum ufaktan ![]()
sağlıkla kucağınıza alın inşallah
ben de şoktayım
hala kan sonucum çıkmadı belirsiz ama olduysa da nasıl oldu bilmiyorum. Eşim korunuyordu, ama kızımda 7 8 boyunca korunmadığımız halde hatta olsun diye bekledikçe olmamıştı. Şimdi korunurken olduysa çok şaşırtıcı. Sanırım en mantıklısı prezervatif+geri çekilme. Belki o şekilde daha az ihtimal olur
Asla guvenli degil kesinlikle guvenme
İnşallah ya. Bende ilac kullanmıştım bakalım bunda daha kullanmadım ama ilerleyen vakitte ne olur bilemem. Sonuc çıkınca haber bekliyorum ![]()
Bi test yap yüzleş. En azından için rahat eder. Hamile miyim degil miyim diye düşünmezsin
Tırsmamak mümkün degil ki
ins istediğin zaman olur sürpriz olmaz![]()
Insan olsun isterken stres oluyor o yüzden olmuyor galiba
Evet kesinlikle
Çıkınca yazıcam inşallah bakalım sürekli bakıyorum
sizin kasık ağrınız oldu mu peki? Şu an kasığımda ağrı var ama adetim başlayacakmış gibi sanki.
Mecbur.yapicagim
Yok olmadı. Bende bel ağrısı, mide bulantısı vardı
Sonucu bekliyoruz. Allah sonucu gönlüne göre versin inşallah ![]()