Merhaba kızlar kızım 6 gün sonra 2 aylık olacak sütüm çok az mama kullanıyorum 10 gün önce adet oldum 3 gün sürdü ve bugün yine pıhtılı bi sekilde kanamam geldi ve adet ağrısı var karnımda googleye sordum hamilelik diyor doğru olabilir mi
Bu durumu Google amcanın bilmesi pek mümkün değil bir test alsanız ya da kan verseniz belki daha sağlıklı bir yanıt alırsınız yani ve bu semptomları henüz kırkınız yeni dolduğu içinde yaşıyor olmazmısınız sizcede?
Kafanda hiç soru işareti kalmasın direk kan tahlili ver. Benim oğlum 5 aylık birde 7 yaşında kızım var. Bu ay adetim gecikti nasıl korktum anlatamam ikinci sezeryanim zaten zor oldu. Allah’tan oldum da rahatladım Allah olmayanlara versin