2-3 haftadır gece çığlık atarak uyanmalar . Bana gelmeyip babasının kucağında saatlerce durma isteği . Dursa da uyuyamama 2 saat uyanık kalıyor . Babası lavoya gitti kendini gece yerlere atıyor ne yapacağımı şaşırdım miğdeme vuruyor artık stres . Nasıl davranmam gerek sizde aynı durumj yaşayan varmı
Bizde de gece çk sık uyanma, ağlayarak kalkmalar var 20 gündür var bu durum. Gece uyanıp geri uyumama da başladı 2 3gündür.Ama babasına yapmıyor bunu o sırada beni görüyor bana yapıyor. Eşime ekstra Bi hassasiyet görmedim gece ağlarken. Azı dişleri çok şiş ve grip oldu bizim kız ben ondan yaptığını düşünüyorum.
Çok sağolun bizimde o kadar gün old sayıld 2 3 gündür 2 saat falm uyutamıyoruz azılar çıkıyor bizimde . Ama babaya niye öyle anlamadım vvardiyalı çalışıyor özledğindem yapıyordur umarım