23 günlük bebegim dünden beri kakasını yapmaya çalışıyor

Normalde de ıkınıyordu ama sonunda ya gazını çıkarırdı ya da tuvaletini yapardı ama şimdi sadece çişini yapıyor kakasını yapamıyor çocuğum akşam gaz damlası verdim saat 7 gibi sab simpleks o mu kötü yapti acaba ya ne yapmam lazım

Merhaba hayırlı olsun, şuan nasılsınız acaba? Ve kaç gundur yapmıyordu?