Normalde de ıkınıyordu ama sonunda ya gazını çıkarırdı ya da tuvaletini yapardı ama şimdi sadece çişini yapıyor kakasını yapamıyor çocuğum akşam gaz damlası verdim saat 7 gibi sab simpleks o mu kötü yapti acaba ya ne yapmam lazım
Merhaba hayırlı olsun, şuan nasılsınız acaba? Ve kaç gundur yapmıyordu?