Kızlar merhaba yeni anneyim okusam da çok bilgisizim yetemiyorum hissi yaşıyorum kızım 25 günlük bir günü bir gününe tutmuyor bazen çok uyuyor bazen hiç uyumuyor korkmalı mıyım yanımda kimse yok eşim mesaili çalışıyor bazen emmek için bile zor kaldırıyorum bazende kendi kendine kalkıyor bu düşüncelerden dolayı sütüm de azalma oldu bu durum beni çok üzüyor cevaplarınız benim için çok önemli ![]()
![]()
Günü gününe tutmaması gayet normal daha çok küçüçük 5 dk uyur uyanır normalde diyelim iki saatte bir beslenmen gerek ya bazen olur bir saatte bir emmek ister tabi gaz şikayeti olunca daha huzursuz olur bebekler. Karnının doyduğunda eminsen gazını güzel çıkardıysan altı temizse yeter çok kafana takma sütün azalmasın düzen kurmak için çok erken daha yeni yeni birbirinizi tanıyosunuz gün geçtikçe ağlamasından hal hareketinden ne sorunu olduğunu anlıycaksın. Zamanla uykuları düzene girecek ama dediğim gibi daha minicik bu zamanlarda uykusuzluk normal her gün farklı hal gösterir endişe etme sen rahat ol ki bebişinde rahat olsun güzelliklerle büyüt bebeğini
Çok haklısınız Çok teşekkür ederim cevap için ilk çocuğum çok tedirginim uyku uyumuyorum bir şey olucak diye her hareketinden acaba mı çıkartıyorum her anne ilk böyle oluyor sanırım içimi ferahlattınız teşekkür ederim tekrardan ![]()
İnşallah biz anne olarak biraz sabır göstermemiz gerekiyor sanırım her şekilde bir göğüsümü emiyor diğer göğüsümü sağıyorum o kadar stres yaptım ki 150 cc çıkan göğüsten şimdi 30 zor çıkıyor Rabbim yardımcımız olsun![]()
Üzülmene hiç gerek yokçok normal bir durum bir zaman sonra düzen kurmaya başlarsın şuan çok küçük
Teşekkür ederim yavaş yavaş sora sora tecrübe ediyorum ![]()
![]()
İnsan böyle böyle öğreniyor zaten bazen zorlanacaksın bazen guleceksin hep çok seveceksin bir bakmışsın zaman geçmiş bebeğimle ilk tek kaldığım günü hatırlıyorum da çok korkmuştum şimdi kimse nasıl baktığıma karışmasın istiyorum 9 aylık olduk bile ![]()
Yaaa içimi ferahlattınız teşekkür ediyorum psikolojik olarakta çok yorgunum belkide ondan bu kadar her şeyine takılıyorum bende eşimim yolunu gözlüyorum ondan başka bizi anlayan biri yok kucağımdan indirmiyorum özlüyorum çünkü yattığı zamanda ![]()
![]()
![]()
![]()
Evet birde konuşanlar var sen iyi misin diyen yok maalesef bunlarda geçer elbet ![]()
![]()
![]()