3.5 ayda sütüm kesildi mi?

Arkadaşlar bebeğim 3.5 aylık anne sütü alıyor ama bir haftadır sütüm yok. Sinir stres yaptığım bir durum yok. Besleniyorumda ama anlayamadım niye böyle oldu. Bebek memeyi çekiştirip bırakıyor. Elimle sıkıyorum falan ama süt yok. Göğüsler yumuşacık oldu. Neden böyle oluyor bir fikri olan var mı yada nasıl arttırabilirim tekrar ?

2,5-3 lt arası su içmeni tavsiye ederim birde bol protein almanı tahin helvası dut hoşafı e bebekten promalt alabilisin tahin pekmez günde 2 yumurta tereyağ bal çok işe yarayanlar ve güzel dinlenmelisin kullandığın ilaç vs varsa süt yapımını engelleyebilir rahatsızsan azabilir

Stres,uzuntu,kaygi,sinir harbi,caninin bisi cekmesi ama senin önemsememis olman sonra yerim nasilsa/yada şu zaman gelsin yerim gibi… bebegin emdigini zannetmen ama aslinda emmiyo olmasi,nazar, bebeğin göğüs ucunu acıtması… yani ambiyane tabirle zırtpırt bu sütler kaçacak yer arıyo doğurduğumdan beri promalt alıyorum ebebekten her gordugumede tavsiye etmisimdir​:sweat_smile: 6alana 6bedava kampanya yapiyolar genelde azaldi gibi hissettigimde iciyorum bir tane ama kacti yoksa gunde 2de ictigim oluyodu 3te nasılki istedigim gibi gelmeye zorlanmadan cocugumu doyurmaya basliyorum ozmndan sora tamamen kesiyorum ama dedigim gibi surekli elimin altindadir… bolbol bulgur pilavi üzüm hoşafı tuketmeye calis, bulabilirsen taze üzüm ye bolbol bulamazsan kuru uzum ye kaynat suyunu ic üzüm bukonuda muhtesem etki yapiyo… sabahlari ac karna pekmezini ye 1kasik,gunde min. 2lt su ic min. Diyorum cunku vucudundaki sıvının yarisi süt ile bebegi besliyo bebek su ihtiyacinida acliginida senden aldigi süt ile tamamliyo normalde 1kisinin gundelik ihtiyaci zaten 2lt su biliyosun…ek gidaya kadar bebeginin terledigini hissettiginde bile daya memeyi karni tok olsada susuzlugu gitsin… maydanoz,tursu,ananas,tuketmemeye calis aklima gelirse süt keser dedikleri ve tuketmedigim seyleri yazarim gene sana. Bunlar disinda eşin sırtına masaj yapsın… kasların nekadar gevşer,nekadar psikolojik/bedenen rahatlamis hissedersen süt üretimi o derecede tetiklenir… sıksık sıcak duş al… göğüslerini alt/üst,sağ/sol olacak sekilde özenle ovala, masaj yap tabiri caizse hamur gibi yogur her açıdan sicak su altinda ve mumkunse bir elinde kalip sabun olsun. Uyku düzenine cok dikkat et düzensiz uyku süt üretimini dusurur… uyku ve dinlenme cok onemli… Canın bisi cektiginde yada bahsi gectiginde aklina geldiginde hemen yemege calis o an yiyemiyosan şaka gibi ve asla inanmam böyle seylere ama denedim oluyo yani enazindan denemeye baslayana kadar min. 3kere mastit olan ben bidaha asla olmadim. Avcunu yala göğüslerine sür kiyafet ustunden altindan caktirmadan yada milletin gozune soka soka orasi sana kalmis :sweat_smile::rofl::rofl:

Benim merak ettigim 1haftadir süt yok hic yok ama… ve bebek var neyaptin mamaya mı gectin ve herkes en sacma şeyleri bile burda konu açıp soruyoken sen neden 1hafta bekledinki bacım

Ay ne güzel yazmışsınız uzun uzuun :smiling_face_with_three_hearts: Sonuna gelince bir güldüm bebem tam dalıyordu az kalsın uyanacakti :sweat_smile:

Süt konusu taze ve cahil bir anne adayı olarak yola çıkan ben için gerçekten önemsediğim ve ciddiye aldığım bir konu ve gerçekten doğru yanlış birsürü uygulama söyleniyor ve çoğu söylenen aslında kötü sonuç veren şeyler iyi niyetle iyi olacagini dusunerek soyluyolar ama öyle olmuyo buyuzden en iyi yaşayan bilir diye uzun uzun açıklamaya çalıştım ve ozellikle kendimde işe yarayan seyleri yazdim şükür 6ay 5gunluguz hala sorunsuz emzirebiliyorum​:nazar_amulet:… Ek gidasiz doyurabiliyorum hatta ek gida zorla yiyo zorlamasam hic derdi degil​:crazy_face:
Gorumcem mesela hic cocugu yok buyuzden benim cocugumun ustune ayri bi titrer ve beni yonlendirebilecekte kimse olmadigi icin zirtpirt arastirir vs. Sagliga cok dikkat eder o ilk anne oldugumda medine hurmasi demisti gunde 2,3tane ye herseye cok faydasi var sorgulamadim cunku dedim ya cok arastirir oysaki medine hurmasi süt kesermis bunuda sutum maltlara ragmen azalmaya baslayinca arastirdigimda ogrenmistim bak bunuda yukarda yazmayi unuttum iyi oldu​:sweat_smile:

Ayy yazdıkların için Allah razı olsun. Morelim yerine geldi. Bende maalesef ki taze cahil bir anneyim aslında gelir diye bekledim
Son durumu bildiriyorum adet günüm bugün bitti ve süt geldi inanır mısınız
Araştırdım kimisine göre bununla alakası var kimisine göre yok ama benim ciddi ciddi hastalık sürecinde sütüm olmadı.

Bana gorede adet ile alakasi yok. Ama benim yorumum seni rahatlatmis gibi gorunuyo benim yazdiklarimi okurken yada oncesinde sutun varmiydi sonrasindami geldi bu bence onemli neden diceksin bir arkadasimiz var sutu var sıkıyo geliyo ama sagma makinesiyle sagarken 30ml cikaramiyo cift gogusten oda yok bebek doymuyomu acaba filan diyodu keşfetmis ki sagarken izlediginde var olan sut goguslerinden cikmiyomus sagma makinesinin haznesine corap gecirmis sagilan sutu gormemek icin 10dk sonunda 60ml cikmis sagsam dahada gelirdi diyo cok mutlu olmus​:smiling_face_with_three_hearts: demem o ki psikoloji hersey… yukarda bahsettiklerimi uygularsaniz bebekte sizde cok saglikli bi surec gecireceksiniz insaallah​:heavy_heart_exclamation: bir sonraki adet doneminizde yine sutunuz kesilirse alakasi vardir kesilmezse yoktur. Durumu haberdar edersiniz bende merak ettim :upside_down_face:

Ay tursu demeseydın keske sımdı godıp ymk ıstıyom. Hiç vazgecemedım hergun tursu yıyom. Elımde degıl gın aserıyormusum gıbı aklım hep onda kalıyor . Beşkı bnm sut bu yuzden azdır :melting_face:bırseyı unutmusun dur onu da bn soyleyım dere otu ye bacım oda sutu artırıyor . Hurma ,cevız bunlarda cok işe yarar . Rezene cayı ,bol bol su :slightly_smiling_face:

Tamam ederim. MaşaAllah ne kadar bilgili enerjili ve iyi niyetli birisiniz. Burada birisi için uğraştınız derdini dinlediniz. Çok teşekkür ederim :heart::heart:

Sevmiyom ben dereotu :crazy_face: öğrendimsede unutmuşumdur sevmiyom ya :upside_down_face: üzüm candır malt aşktır üzümün hertürlü faydalanıyorum etinden sütünden​:crazy_face::crazy_face: e bi hayat yaşıyoruz simdi mutluyken 10dk sora kocayla bi hırlaş ahanda moral bozuldu takviye yapmayinca azalıyo yani benimki çok nane molla kaçacak yer arıyo daa bağladım yularını sıkı sıkı enazından bir yaşa kadar gitmek yok​:rofl:

Tesekkur ederim o sizin görme şeklinizle alakalı yoksa kuş kondurmuyorum. İyi kötü geride kalan bebekli bi 6ay var bende işe yarayan sende yararsa die paylaşıyorum nacizane​:smiling_face_with_three_hearts:

Buarada bu uygulamada beni sevmeyen çok kişi vardır :rofl::rofl::rofl: görüp çatlasınlar

Turşu bende çok seviyorum kız gaz yapmıyor mu turşu :rofl:

Hajahhaahah sıkı tut yularını aman kaçmasın :smiley:esıme dut aldırıyımdq bnde uzum kuru dut ıkısını kaynatam bakam nasıl ıse yarıycak mı ?

Kendı cıkartıyor artık gazını kucukken de gaz damlası kullanıyordum .

:rofl:Ayyy şeker koyma bari her iki meyvede dehşet tatlı şeker komasina gircen :sweat_smile:

Benimki hala zorlanıyor gaz sancısı çekiyor bu ay ki kontrolde sorucam doktora çok yoruldum artık gaz çıkarmaktan

Bakacam baklım nasıl plcak az koyuyorum genelde sekeri

Sor bklm Aşlah kolaylıklar versın

Mervem ben symbiosis kullaniyorum işe yarıyo baya baya