Merhaba kızlar kızım 3 ay 23 günlük hem mama hem anne sütü alıyor 5 gündür altına yapamıyor du çok huysuZda mecbur lavman verip yaptı ama kendi yapamıyor lavman a alışmasınıda istemiyorm günde 2 çay kaşığı zeytin yağı veriyorm mamasına da koyuyorm biraz masaj yapıyorm ben ise kayısı yiyorum yok ne yaptıysam boşşş yapamıyo çatlayacak artık kızım kafayı yicem.
Yüzükoyun daha fazla yatırın isterseniz ve karnına bebek yağıyla masaj yapabilirsiniz. Doktor bize bu şekilde yapmamızı söylemişti.
Onuda denedim maalesef fayda etmedi zeytinyağı da sürüp masaj da yaptım öylede faydasını göremedk çok üzülüyorm mahvoluyor resmen çocuk
Lavman hep en son care olarak görün . Probiyotik destek verdiniz mi?
Hayır vermedim reçete ile satılan bişey mi
5 ayligiz 2 aydan beri bizdede var bu sorun 5 gunu buluyo yapmasi 10 gune kadarda normal diyo doktor lavmani cok mecbur kalmadikca yapmayin prebiyotik alin bagirsak duzenleyici iyi olur zeytin yagini aç karna verin
Hayır reçetesiz satılıyor. Myflor probiyotik damla kullandık kizimda düzenleyici etkisi var
Mamasını degistire bilirsin yada günde birkere 60gr su vermelisin.
Mama kullanan bebeklere su verile bilinir kabız olmasın diye.
Bizdede kabızlık çok olmuştu,su verince bile kabız oluyordu mamasindan ötürüymüş,mamasını degistire kaçkere.
Sonunda bellakt bl maması onerdi doktor o kabız yapmadı.
Mesela normalde 90grama 3kaşık dokuyorsak 90grama 2kaşık dokuyorduk biz sıvı tutuyorduk mamasini yani
Mamayı az koyunca su zehirlenmesi oluyo diye duymuştum. 1 ay olunca mamaya başlamıştık kabızlıl sorunu yoktu herr mamadan sonra suda veriyorm 1 kaşık ama 60 ml su fazla değil mi 3 buçuk aylık bebeğe. Zaten mamayı 90 ml yapaıyorm kaşıkla veriyorum yarısını da tükürüyor
Ay allah korusun,hic duymamıştım
.
Ben 60grama 1bucuk kaşık dokuyordum
Ben çok duydum canm fazla mama koymak kabızlık yapar az olsa su zehirlenmesi allah korusun dikkat et
Oyle bir durumla karsilasmadik şükür.
Artik mama vermiyorum teşekkür ederim.![]()