3 aylık bebek

3 aylık kızım dışkısı sarı ve yesil ama tumurta gibi kokuyor başına böyle bişey gelen varmı üşütmüş olabilirmi anne sütü ile besleniyor

Mama mi yediriyosun

Anne sütü sadece

Yesil enfeksiyon belirtisidir bebeklerde istersen bi gotur

Teşekkür ederim

Benim kızımında yeşil olduğun da doktor tahin ve susam yemememi söyledi tüketmeyince düzeldi gerçekten birde sonra süt alerjisi olduğunu öğrendim süt ürünleri ve tahin en çok alerjiye sebep olan ürünlermiş zaten istersen yemeyerek dene ama sütünden atılması 2-3 haftayı buluyor biraz sabırla beklemek lazım :smiling_face:

Deneyeyim onuda bende alerjimi yada üşüttümğ acaba diyodum

Bu ihtimal çok korkutuyor

Geçmiş olsun canım