3 aylık olduk neler yapacağız şimdi?

Deneyimli anneler ve yoldaşlarim ne gibi etkinliker hareketler davranışlar sergiliyorsunuz acaba yardımcı olur musunuz fikir olsun hepimize​:smiling_face_with_three_hearts:

3 aylık olunca hevesle oyun halısı almıştım piyanolu ama pek sevmedi. Şimdi 4 olduk, biraz oynuyor 5 dk.
3 aylıkken eline bişey uzatıyordum. Almaya çalışsın diye gerçekten yavaş yavaş gelişti. Sürekli bişeyler uzattım bekledim. Eline dokundurdum. Tummy time falan zaten başka 3 aylıkken bişey yapılmıyor gibi. :joy:

Zeka kartları siyah - beyaz :wink:
Tummy tıme :wink:
Ceeee-eeee oynuyoruz sureklı :wink: çok sevıyo
Parmak kuklaları da çok sevıyo mesela :wink: konuşarak kuklalarla oynuyoruz :wink:
Hıkaye okuyoruz bol bol :wink:
Şarkı söylüyorum :sweat_smile:
Bizde 23’unde 4 aylık olacağız inşallah :pray:t2:

Maşallah canım bizimki keyfi iyse duruyor oyun halisinda bende kavraması için tutturuyor birşeyleri yavaş ilerliyor tabiki bakalım neler gorcez bide gazimiz bitse :palms_up_together:

Maşallah canım aynen kukla alcam bnde o yok ceeee bunu daha kavrayamadi ya bizimki tummy time sevmiyoruz kiloluyuz biraz bakalım direniyorum :pensive:

Masallah bebişine :melting_face:ama tummy tıme yaptırırken önüne dıkkat çekecek şeyler bırak ses çıkaran yada gorselı dıkkat çekecek hıkaye kıtapları . Zeka kartlarına bakmıyorsa ses çıkaran seylerı dene mesela bızımkı hışırtı sesıne bayılıyor :smiling_face:

Evet eksik bazı materyallerim çıngırak sevmedi mesela değişik şeyler alcam simdi… Başka egzersiz yaptiriyormusun dönmesi için felan

Evet bı kaç gündür başladık suan da mücadele ediyorum :melting_face:

Allah kolaylık versin

Hep en güzel ay demislerdi bana gerçekten de en güzel seylerin başlangıcı gibi artık tanıyor gulumsemesi sosyal, tepkileri var mutlu olduğunda da üzgün oldugunda da anlayabiliyosun :heart_eyes: bildiğin sana aşık gibi izliyor falan

Tadini çıkar yapabiliyorsun :heart_eyes::face_holding_back_tears::hugs:

Gazimiz arttı bizim çok keyfsiziz ya acı çekiyor bildiğin yavrum duraklamisti tekrar başladı 3. Ay iyi gelmedi sanırım :sob:

Benım kızım 2 aylık ben ona 10\15 gunlukken basladı. Tummy tıme yaptırmaya suan bayılıyır oyle yapmaya . 2 gundur de oyun halısında vakıt gecırıyır yarım saat fln vakıt gecırıyor hatta ben bezınj degıstırırken bıraz altı havalansın doye acık bırakıyom onu da oyun halısına koyuyorum hem altı havalanıyor hemde oyun oynuyor cok mutlu oluyır. Ve oyun halısında vakıt gecırınce daha uzun uyuyoor yoruluyır galıba :joy:

Ne güzel maşallah

Yavas yavas vucudunu tanimaya basliyo elleriyle herseyi tanimaya calisiyo bu aylarda
Bir kac hafta sonra ayaklariyla tanimaya calisacak
Ayagini agzina bile sokacak.
Ikeanin oyuncaklari guzel hem kullanisli hem saglam
Benim oglan en cok pelus olanlari seviyo
Opuyo sariliyo kucakliyo oturma eylemi yapabilirsin yavas yavas kendi kucaginda.
Yere biseyler ser onune oyuncak koy her seferinde daha ileri koy aldikca mutlullugunu ifade et
Cok konus ileride cok faydasini goruyorsun.
Her sesi cikarmaya calisiyo taklit yapiyo.
Biraz da kendine bagli.o gelisen ana bagli biraz
Bide mucize bebek diger app dan bakabilirsin orda da var ay ay neler yapabiliriz aktifite

Bizimki gobisli ayağını sokamax sanırım :smiling_face_with_three_hearts: aynen konuşmayı seviyor tepki veriyor oyuncak aldım oraya da bakarım tşk ederim