3 günlük bebeğim ACİLL

Merhabalarbebeğim 3 günlük

Sütüm çok iyi, göğüs ucum da öyle

Sanırım tutturamadım yanlış pozisyon, dişlerş var gibi kanatıp yara etti.

O aç kalıyor ben ise çok mutsuz

Acidan emziremşyorum

Kahverengi alanı vermeye çalışıyorum ama ağzı çok küçük, küçük doğdu biraz oğlum

Canım çok acıyor ne yapabilirim?

3cocugum olmasına rağmen benimde çok yara oldu 3ay çektim bıçak gibi Kesti baya açık yara oldu ona rağmen canım yana yana emzirmeye devam ettim ama yara fazla açılmaya başlayınca o gögsümü emzirmedim sürekli pompa ile sagdim diğer gögsümü emzirdim yara iyileşene kadar sagip verdim ve lansinoh göğüs kremi mutlaka alıp kullanın gerçekten çok iyi gelmişti

Çok teşekkür ederim

Sağma makinası ne kullandınız acaba

Cnm diğer çocuklardan kalma el pompasıydi benimki onla sağmam yeterli oldu

Kiwi marka kullandım benim kızım da meme ucun yok diye tutmamıştı 4 ay silikonla sağım yaparak idare ettik gayet yeterli bir markaydı tavsiye ederim

Canım emzirmeye devam et bence göğüs ucu doğumdan sonra sert olduğu için yaralar olabiliyor benim göğüs ucum komple parçalar atarak yenilendi ve yumuşadı ilk bebeğim benimde lanolin isminde bir göğüs ucu kremi almıştım eczaneden hep onu kullandım emzirdikten sonra sürüyordum tekrar emzirmeden önce yıkıyordum eczacı öyle kullanmamı söylemişti 10 günde topardı ama benimki ilk günler eziyet gibiydi

Meme ucu silikonu al mutlaka.. bende de aynı sorun vardı onu kullandım hem bebeğim güzel tuttu hem sütüm güzel geldi.

Onlar acıtıyor mu bir de memyi ne kadar da boşaltıyor

Ağlaya ağlaya devam ediyorum gerçekten

Ama dedikleri gibi 30 40 dakika emziremiyorum.

Mola vere vere en fazla 10 dakika

Onu tutturamadım ya bugün e bebeke koştum ne varsa aldım denemeye devamm

Şöyle ki ilk olarak acıtma konusuna geleyim ilk sağım yaptığımdan zamanlar çok acımıştı ama lansinoh krem sürdüm gögüs pedi kullanırdım bir de ora hep nemli kalırdı yani hatta şehir hastanesindeki emzirme danışmanı sağım yap veya emzir sonrasında sütünü biraz gögüs ucuna sür demişti öyle de yaptım nemli kaldı. Diğer olarak ne kadar boşaltıyor yani bu sizden gelen süte bağlı aslında ben sağ sol gögüs yapardım emzirir diyelim sonrasında kesin sağım yapardım hem sütüm artsın hem de içmese bile buzluğa atardım sonra lazım olur vs. Diye bir zaman emzirme sonrası 60 gelirdi başka zaman böyle daha dinlendiğimde yani bir de anne çayı kullandım o zaman 90 veya 110 gibi rakamlar da geldiği oldu 9 ay rahat sağım yaptım sonra da kızım etmedi 8. Ayında o emmeyince en fazla 1 ay daha dayandım sonra bende boşladım ha sonralardan bu durumu düşününce sütüm geri geldi ama ben saymadım. Bir de zaten sağım yaptıkça makina bittiyse süt gelmiyor daha bir şey son damlaya kadar alıyor yani

10 aylık oldu bebeğim hiç bir gün 10 dk yu geçmedi çünkü öyle şartlar yok ilk dört gün sizin gibi oldum 4. Gün hemşire pozisyon gösterdi öyle emzirebildim bebeğin kafasını avucuma alıp bedenini kolumun üstüne koyuyordum diğer elimle de C şeklinde emdigi göğsü tutuyprdum o bilmez ucu değil kahve kısmı almasını ben sağladım ağzını iyice açsın diye göğüs ucunu agzına sürtüyprdum agzını iyice açınca veriyordum sağma makinası fln hepsi işe yaramadı sadece doğru pozisyonda emzirmek yaradı göğüslerim kocaman olmuştu nasıl ağrıyordu

4 ay rahat kullandım onu da gögüs ucum yokdu. Hanimish marka alabilirsin bana da şehir hastanesindeki emzirme danışmanı önerdi bunu da yine . Ben şöyle bir yol buldum çay tabağına bir peçete ıslatır katlar üstüne de bu silikon ucu koyardım her emzirme öncesi değiştirirdim tabi ki de . Sürekli kalk git gel zor olur bir de kızım durmazdı o yüzden öyle çözüm buldum emzireceğim zaman göğsümü açıp peçeteyi tabağa sıkıp o silikonu suya batırıp yan katlarındaan açıp az da içine göğsümü sıkar süt getirirdim sonra kızımı alırdım göğsüme elimle de c şekli yapcam diye uğraşmadım kızımın emzirme yaatığı üstüne koydum silikonu tuttum yan kanatlarından yapışsım diye hafif. Belki bu da sizin için faydalı olabilir

Benim bebeğim de hep kısa emerdi en en fazla 15 dk şuan bile öyle 40 50 dk emen bebeklere maşallah diyeyim hiç görmedim ama

Bir de ekleyim @BuluttanTut çok zor bir süreç bir anne için kendimi çok yetersiz hissetmiştim sütüm de iyiydi maşallah diyim ama hiç aslında hissetmeye gerek yokmuş soğukta belirginleşirdi emzirme zamanı yokdu ucu sabır ettim emmiyor emziremedim ya da aman c pozisyonu olmadı bebek memeyi kavrayamadı silikonla verdim beni benimsemeyecek işte gibi şeyler çok diyenler oldu ve çok söyleyenler oldu ben hep sabır ile verebildiğim her yolla verdim bol bol temas ettim sütüm artsın olur da etmezse bile vereyim diye valla yalan olmasın 230 240 ml sütü bile gördüğm oldu biberonda kızım da maşallah 8 ay anne sütü aldı hala ara ara o buzluk kalan sütlerimden veririm . Sabır edin çok yorucu ama hepsi yaa böyle içerdimdiye anı kaldı bize bir çocuğum olsa yine aynısı olcak ama bende kızımla birlikte deneyimledim

Zaten 3-4 denemede ancak oluyor hemen alışamıyorsun mutlaka dene pes etme farkı goreceksın

Benim de çok kotu yara olmuştu canım acıya acıya emzirmek zorunda kalıyordum 7-8 aylıktı o zamanlar ona rağmen yara yapmıştı ben çözümü tereyağında buldum tuhaf gelecek belki ama emzirdikten sonra küçük bir karca tereyağını elimle güzelce sürüyordum ucuna (parmaklarinin arasında hafif eriyince rahat suruluyor) ve bana o kadar iyi geldi ki o göğüs ucu kremlerinin iyileştiremedigini 2- 3 günde iyileştirdi ama bebeğin çok küçük bunu yapacaksan emzirecegin zaman yıka tereyağını emmesin bebiş

Göğüs kalkanı bende yarayı iyileştirmisti deneyebilirsiniz 3-4 saat kalsın göğüste