3 uykudan 2 ye düşecegimizi nasıl anlarız

Bebeğim 6.30 da kalktı ilk uykusundan 10.30da uyandı öğlen iki gündür uyuymaya çalışıyorum dalamıyor uykusu da var ama dişten mi bilmiyorum ağlayığ uyandı 3te uyudu 8 buçuk aylık . Acaba 2 uyku düşsem mi

Canım diş olabilir ağrısı kaşıntısı falan, atakta olabilir, zaten nerdeyse 9 aylık olacakmış 2 uyku yap bence, uyumak istemiyosa zorlama, ona göre uyumla bence

https://www.instagram.com/share/p/BAE0qsGJlC

Ay benim bebeğim de günde 2 uyku yapıyor. Hatta 2. Uykuya geçiş de ortalık yıkılıyor zor uyutuyorum. Büyüdükçe huy degistiriyorlar. Normal de 3 uyku yapardı sabah öğle akşam 1 1.5 saat. Şimdi sabah yarım saat aksam zar zor 1 saat uyuyor. 10 aylık bebeğin bu kadar uyanık kalması normal mi ya

Bebek kendisi belirliyor zaten uyanıklık süresinin arttığı mesajını veriyor. Bu sık sık olmaya başladıysa yani altında (atak, diş sancısı,hastalık vs) yoksa uyku sayısını düşürmeye çalışıyordur ki baya belli ediyorlar istediklerinde çok fazla direniyorlar uyumamak için. Kızım tek uyku uyusa uyur ama uykuyu çok seviyor 16.aya girmeye az kaldı hala iki uyku yapıyor :sweat_smile:

Bu ara bizde de diş sancısı var patladı patlayacak üst dişleri nöbet bizi bekler :blush:

Kızımın dişleri geç çıkmaya başladı zaten 11.ayda :blush:

Amin amin :palms_up_together:t2: Hepsi geçici iyi olalım yeter ki. :blush: