31 gunluk bebegim kokarca olmus😂

Ben ne yapmalıyım kızımın ayakları kokuyor ilk basta kokmasın dıye koltuk altı ve ayaklarını tuzluycaktım ama unutmusum bı cozumu var mı bılen var mı kokulu kokulu mu buyuycek kızım​:speak_no_evil:

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: hic gulecegim yokdu canim ya :grin::grin: evler sicak kat kat giydiriyoruz ondandir heralde kiz yoksa simdiden kokmaz heralde

Kokuyorken kokla​:joy: sonra belki kalmaz kokusu​:smiling_face_with_tear:

Dün akşam benim kızın bezini değiştirirken azcık ayaklarını öpeyim dedim ekşi ekşi kokuyor​:joy:kız dedim iyiki gün aşırı yıkıyorum yoksa kokundan evde duramazdık​:grinning: oluyor bazen benim cimcimemde de

Kız valla kokuor ozelıkle ayaklarını kokluyorum kat kat gıydırmıyırum ben bı zıbın ustune de ınce bı elbıse gotune de bı don tamam ıste :joy::joy::joy:

InsAllah kalmaz :crazy_face::see_no_evil:

Evet benim kızın ayakları da oyle eksı eksı kokuyır. :see_no_evil::speak_no_evil:buyudukce gecer ınsAllh :woman_facepalming:

Geçiyor canım o havasız kalıyor diye oluyor merak etme​:grinning:

O ekşi kokuyu seven bı benim sanırım :joy::joy: her fırsatta öpüp kokluyorum ayacıklarını 13 aylık olduk oda alıştı emzirirken ayağını ağzıma dayıyor öpeyim diye :smiling_face_with_three_hearts::grin:

Bende ayni oyle giydiriyorum da bizmkinin kokmuyo ama bizimkininde saclari hemen yaglaniyo yikiyoz ertesi gun yikanmamis gibu oluyo :grin:

Oglusumun twr kokusuna bayılıyorum

Hadı bklm gorecegız :joy::crazy_face:

Hahaha bebekde anlamıs annesı cok sevıyor dıye uzatıyır ıste. Bende altını degıstırken ayaklarını ısırıyom​:joy:yada kokluyom ne kadar eksı kokuyor dıye :joy:

Ben kıs dıye hergun yıkamıyırum. Haftada bı kere yıkıyorfum arrık 2 ye cıkartık yuzundekı sıvılceler ıcın bızımkı yıkanmayı sevıyor da sacları kıprı gıbı oluyor tarasamda fayda yok :joy:ama saclarını. Rengı acılıyor onu fark etım . Sacları neden yaglanır gunluk banyo yaptırırsan alısmıstır 2 gun banyo yaptırmayınca yaglanır benım oyle ıluyor . Sey dene her gun banyo yaptıryorsan haftada 2 kere sampuan sur dıger gunler sadece saf suyla yıka yıne mı aynı oluyor .

Oofff ya bı kere kelımeyı yyanlıs yada noksan yazmadan cvp verebılsem . Düzeltmeye erınıyom valla :joy::joy::joy::joy::joy:

Bı süre sonra bağımlılık yapıyor o koku dikkat et :joy::joy:

Yok bacim haftada bi yaptiriyorum bi burnu akdi oksuruk basladi bide bogazi kizarmis dedi doktor korkuma haftada bi yikaniyo yagli sacli olacak heralde. Ben yuznu ince tulbent bezle sildim her emzirmeden mamasan sonra sicak suyla yikayip tulbenti o baya gecirdi

Dıkkat edeyım barıme​:joy::crazy_face:

Hım olabılır . Ben ustunu bır tık daha acık bırakıyom bıraz gectı gıbı sıcaktan oluyordu galıba

Sen söyleyince bende kokladım bebemin ayaklarını :rofl::rofl: