merhabalar. bebeğim 35 günlük ve 2 3 gündür uyumuyor. en az 2 saat uğraşıyorum bazen 3 5 saate kadar çıkıyor. bugün de yeni bir şey ekledi sadece memede uyuyor yatağa koyunca 5dk sonra uyanıyor. var mı böyle olan???
ve ben çok kötü durumdayım. bebeğime tek bakıyorum eşim de işten 5te geliyor. kendimi çok yıpranmış hissediyorum. bugün su içmeye yemek yemeye bile vakit bulamadım açlıktan susuzluktan başım ağrıdı
Yanlış anlamayın lütfen ama doyuyor değil mi minnoş? Hani genelde aç olunca pek uyumazlar Eğer doyuyorsa gazdan da olabilir. Diğer bir sebep ise annesi sizinle daha fazla bağ kurmak istiyor olabilir. Hala kendisini anne karnında hisseder çünkü.
evet doktor kilo alımı çok iyi diyor ve günde 13 kadar çiş 2 3 de kaka yapıyor. gazını da çıkartıyorum. 5. haftada atak varmış onunla ilgili olabilir diye düşündüm ama çok yordu beni
O zmn Rabb’im gücümüzü artırsın. Bizde 25. Hafta atağındayız ve gribiriz ayrıca. Sizin misal gece gündüz karıştı hep içimden bunlarda geçecek diyorum. Rabbim kolaylıkla aşmayı nasip etsin valla gül yüzlü, nur yüzlü evlatlarımıza sağlık sıhhat versin.
6,5aylik olduk hala gecemiz gunduzumuz bir değil.l biz çok gazliyiz o yüzden böyleyiz sizin bebişimde gazı olabilir cnm hala yemek yapmaya zor fırsat buluyorum inan dediğin gibi çoğu zaman aç kalıyoruz bazen ağlıyorum.nereye kadar gitcek nereye kadar böyle olucak iki oğlumda bu şekilde değillerdi geri diğer iki büyük çocuklarıma bakıyorum yaa bunlar buyuduyse buda büyüyecek buda geçecek teselli ve sevgi bugünleri gülerek hatırlayacağız inşallah
Benimki de öyle endişelenmeyin kundak yapın uyumadan önce mutlaka sonra sırtına pot pıt vurarak pispislayin gözleri kapanır gibi olunca yatağına yavaşça koyun ama elinizi hemen çekmeyin her uyanır gibi olduğunda pispislamaya devam edin
Kendini ihmal etme ben de senin gibiyim kahvaltıyı 3te yapıyorum su içmeyi unutuyorum basın agriyinca hatirliyorum ve eşim işten 10da geliyor dün gelmedi nobetciydi mesela ama bir şekilde olup olup gidiyor kendine güven bebeğine güven onunla konuş ben şimdi yemek yiyeceğim izin ver olur mu diye anlıyorlar Allah bir şekilde yardım ediyor karamsarlığa kapılma seni çok iyi anlıyorum