39 günlük bebehim grip oldu

Kızlar yardım bebegim 39 gunluk sanırım grip oldu benden kaptı hafif öksürük burun tıkalı ne yapmam lzm doktor gitmelimiyim yoksa ilaç vermiyorlar bildiğim kadar burun evde açıcam 3 saatte bir ama korkuyorum nefes alamazda falan

Her emzirmeden once burnunu fisfisla.

Serum fizyolojik le temizliyorum

Evini havalandir sık sık burnunu surekli acik tut ilik duşda iyi gelir eger ateslenmeye baslarsa gotur canim

Tm çok teşekkür ederim