Bebeğimin el hareketleri normal oyuncakalrı tutuyor sesimi algılıyor yeni dönmeye başladı ama sadece sol tarafa sağ tarafa çok az
Yüz üstü yatırdığımda başını çok kaldırmıyor gövdesini de 2 defa falan kaldırdı sizce normal mi
Biz 7 aylığız hala oğlum dönmüyor
Doktora gittiniz mi normal mi acaba böyle seyler
İnsan tedirgin oluyor![]()
Benimki tombik doktor twmbel oldugunu soyledi cunku hep kucakta agliyor oturuyor boynunu tutup kaldiriyor ama dönme yok ilk oğlumda dönmemişti
4 ay 25 gunluguz 1 aydir ben yuz usti koyamiyorum kalça için aparat kullaniyoruz tam donmeye baslamisdi halbuki. Kafasini tutuyosa sorun yokdur canim hic kaldiramayip dusuk duruyo kafasi siknti tabi.
Gecmiş olsun inşallah gecer kalçası bebişinizin
Kucagıma aldığımda kaldırıyor bazen düşüyor kafası
Sen surekli yuz ustu koymaya calis gunluk uyandikca karni tokken yapta kusmasin canim. Doktora sordunmu hic
Bebek kolayına neresi geliyorsa ilk oraya döner canım merak etme… Basınida dert etme bizimkide öyle idi 5. Ayına girdi tutmaya başladı şükür şimdi oturma çalışıyoruz kilomuz var
Yok sormadım hiç yüz üstü çok koymadım bundan sonra düzenli yaptırayım belki faydası olur
Teşekkür ederim inşallah
Tabi faydasi olir canim biraz arastir istersen. Boyun ve sirt kaslari icin cok faydali
Teşekkür ederim![]()
İnşallah sıkıntı olmaz ![]()
Bizimde 4 ay 15 günlük neredeyse 4 aya kadar yüzüstü pek tutamadım göbekten biraz rahatsız oluyordu ve kusuyordu 3 haftadı falan yüz üstü yaptırıyorum artık biraz daha uzun kalıyo il zamanlar zor duruyordu. Dünde ilk defa kendi döndü normalde ben sırt üstü yatırıp hep döndürdüm sağına dönmek daha kolay geldi herhalde hep sağdan dönüyor sola dönemiyor. Şimdide uyutmak zorlaştı yan yatırıyorum hep dönmek istiyo uyumuyo
bende sola dönemediği için soluna yatırdım
3 saatte emiyor sürekli oturmak istiyor öyle uğraşıyoruz
Benim bebeğim 5,5 aylık daha yeni dönmeye başladı diyebilirim bebekten bebeğe değişiyor çok fazla kıyas yapmamak gerekiyor çok fazla pimpirikli de olmamak gerekiyor ama çok kafanıza takılan bir şey varsa aylık kontrole gittiğinizde doktorunuza sorun ama bence bebeğiniz normal bir sıkıntı yok
Evet bende öyle düşünüyorum artık teşekkür ederim