4.ay anneleri

4.ay anneleri nasılsınız bebeği benim gibi sebepsiz huysuz olan anneler var mı hep ağzından salya geliyor süt mama içmiyor hep huysuz ve uykuya direniyor eli de hep ağzında dişi çıkıyormuş diş tomurcuklandı dedi Dr bu kaç gün sürüyor

4 ay 21 günlük kızım bir dişi çıktı, birkaç gün çok huysuzdu, uykuları kısaldı eskisi gibi derin uyumuyor, eli sürekli ağzında, önü hep ıslak

Bizimki geç çıkaracak demekki bizde hiç diş belirtisi yok şuan

Bizim 2 aydan beri var belirtiler 1 aydır da kulağını cekistiriyor ortada birşey yok

Bire bir hepsi aynı sakin, mutlu bebeğim gitti yerine cırtlak huysuz bi kız geldi. Uykudan sonra 10 dakika anca mutlu sonra sırtının üzerine yatır yatırabilirsen. Umarım atak haftasıdır ve kolaylıkla geçer

Benim kızım da öyleydi 4. Ayın sonuna doğru uyku düzeni eskisine dönüyor başlarda gece 2 ye kadar asla uyumaxdı öğlene kadar da uyanmazdı doktor elleme uyusun demişti kendi haline bırak düzelicek sen ne kadar uyutmaya çabalarasan o direnir sende yorulursun demişti bi 20 gün böyle geçti şimdi ise düzene girdi şükür en geç akşam 10 da gece uykusuna geçiyor sabah 8 kalkıyor ama gündüz uykuları 1 saatten az gündüz Allah sabır versin :joy::joy::joy:

Geliyoruz peşinizden 10 gün sonra 4 aylığız şimdilik bı kulak enfeksiyonu bı alerji geçirdik ondan ufak huysuzluklar oldu onun dışında şuan iyiyiz ama sanırım ataklı günlere yaklaşıyoruz :rofl:

Kaç aylık

Başka bir doktor diş değil kulakta değil huzursuz demek dedi

Yeni 5 aylık oldu

Merhaba, gece beslenmek için aglayıp uyanmıyor mu peki yada Siz kaldırmıyor musunuz o süre içinde? Bizde dördüncü aya yeni girdik hala gece beslenme devam ediyor tam olarak ne zaman gece beslenmesini sonlandırmak gerekiyor acaba?

Şöyle kızım kendi uyandırıyordu doktorumda öyle dedi bana ztn seni uyandırır merak etme diye ben sordum uyandırdığımda da emmek istemiyordu ona bıraktım kendi uyandırıyor

Kendisi vazgeçene kadar ben bırakmam ztn bi sabaha karşı kendi uyanıyor