4.ay atak dönemi imdatt!

Mama içmek istemiyor memeden sütü çekmiyor oynuyor etrafı izliyor sürekli. Cok uykusu varken mama verebiliyorum keyfi varsa iciyor çünkü ac kaliyor gun icinde ne yapacağımı bilmiyorum:(

Bencede imdat. 1 haftadır bununla cebelleşiyorum. Bide durduk yere ağlıyor. Büde mamayı yerken eliyle itip duruyor gülsem mi ağlasam mı bilemedim :roll_eyes: adelenin rolling in the deep şarkısını dinlerken yiyoruz sadece. Birde parmak şıklatıp ıslık çalıyorum. Astım hastasıyım ve ıslık çalarken başım dönüyor :grin::grin: tam 1 saat cebelleşerek 120 ml zorla yediriyorum yoksa 30 ml ile günü kapatır. Ne zaman bitecek bu işkence bilmiyorum

Bizdede aynı durum var kızlar 3.aya girdik uyuyor ya 1 saat sürmüyor geri kalkıyor durduk yere ağlıyor çok şükür mamayı içiyor sütümü de veriyorum illaki oyun istiyor kucak çok istiyor yani bıraksan gün boyu uyumicak o derece eve mi yetişeyim çocugamı şaşırdım artık gece saat 3 de uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum uykusuz ruh gibi geziyorum evde

Evet benimki de geri tükürüyor önceden memede uyurdu artık onu da yapmak istemiyor disleri cok kaşınıyor acaba o mu etkiliyor bilmiyorum sizinkinin de disleri yüzünden olabilir :(((

Biz bunu 1.aydan beri yaşıyoruz kucakta uyuyor gunduz uykusu yok denecek kadar yanında yatarsam uyuyor yoksa kendi besiginde falan max 30 dk uyuyor

Gazı yada sancısı mı oluyor acaba doktora başvurdun mu canım

Cok gaz çıkarıyordu zaten ama masajla damlayla hallediyoruz bi şekilde artık kendisi çıkarıyor gazını fazla müdahale etmiyorum uyku problemimizi asamadik bir türlü neden kaynaklı bilmiyorum

İyi karnı doyuyorsa gerisi önemli değil ya . Ben aç kalıyo diye üzülüyorum yoksa bi şekilde halledidlir diğerleri. Tabi durduk yere ağlamasına arada gıcık olmuyo değilim​:grin::grin:

Evet bende dişten de şüpheleniyorum