4 aylık bebeğe kaç numara bez kullanıyorsnZ

Meraba kızlar kızım 4 aylık 4 numara bez kullanıyor ama son 1 haftadır altını açtığımda kenardaki lastik izleri bacağında çıkmş ve çok kızarmş pişik gibi olmuş resmen be poposuda buruş buruş oluyo bez numarası ayına göre küçük değil ama sıkıyor sanki sizin bebeklerinizde de olıyor mu öyle normal mi

Kizim 5 zylik oldu 4 numara sleepy kulaniyom . Ben onu test etim bol olsa bile kızıyor suan 4 nulara bez cok rahat arada kizriyor yinede .

Şuan kaç kilo bebeğinz

Sıkıyorsa, iz kalıyorsa yükseltin. Ayına bakmaya gerek yok. 4.ayda 4 kullanırken 5.ayda 4+ ya geçmiştik 6.ay da 4+yla geçti ama son hafta iyice sıktı zor bitirdim şimdi 7 aylık 5 numara Molfix kullanıyoruz rahatladı yine.

4 aylikken 6.800 kg suan kac kilo bilmiyom ama 4 nulara iyi geliyir suan . Ben stok yapistim 6 aya kadar iyi gider.

Elimdeki paket biterse bende yükselteyim o zaman çünkü her açtığımda iz kalıyor

Teşekkür ederim cevaplarınız için :smiling_face:

Ben son 10 bezi gündüzleri hemen kullanıp bitirdim büyüğü gece taktim daha uzun durduğu için.

Tamam canm çok teşekkür ederim

Bende oluyo son zamanlarda 4 ay 22 günlük bizimkide 4 numarayı kullanıyor acaba 4le 4 +arasında fark varmı ona mi geçsem

Sleepy 4 le 4 + arasında en farkı var hafif daha geniş oluyor ama direkt 5 e geçseniz daha iyi olur ben 4 te 7500 kg falandı 5 e geçtim çünkü sıkıyor ve taşırıyordu bir de erkek bebekse bezin sıkmaması lazım Allah korusun sıkı bez yumurtalık kayması vs yapabiliyormuş. Bürün bezler iz yapıyor ama baskılı ve kızarıklık varsa sıkıyo demektir

Benim kızım 4 ay 10 günlük 3 numara kullanıyoruz 6buçuk kilo.herhalde 7 veya 7buçuğa kadar 3 kullanırız sonra 4e geçerim

Yok canm kız bebek 7 200 kilosu molfix kullanıyorz 4 numara bez 10 tane fellan kaldı bitsin 5 e geçerim çevremdekiler 4 aylık bebeğe 5 çok büyük diyip tepki gösterince yinede sizlere sormak istedim çok teşekkür ederim​:face_blowing_a_kiss::two_hearts:

Benim arkadaşımda kendi çoccuğu 2 yaşına girecek 5 kullanıyormuş bana sen nasıl 5 kullanıyorsun abartma dedi halbuki aynı bezler ikisine aynı şekilde oluyo onun bebek biraz zayıf benimkide biraz kilolu o yüzden bebeğe göre bakmak lazım insanlar hep ezbere konuşuyor sen sıktığını anladığında değiştir boşver bebeğini en iyi sen anlarsın

Aynen öyle canm . Senin bebeğim kaç aylık

Tam 5 aylık oldu şükür :joy: hala 5 numara kullanıyoruz

Allah bağışlasın canm bide merak ettiğim başka bişey var 4.Ve 5.Ay arası bebeğinz kaç kilo aldı dr kilo alımının azalacağını syledi ama 5. Aydan sonra az alıyor diye hatırlıyorm her bebek farklıdır tabi ama her ay 1 1 buçuk kilo almasına alıştm herhalde​:smiling_face:

Sağol canım seninkinide Allah bağışlasın. Bende alıştım öyle huzlı kilo almasına ama artık emmesi azaldı çok emse dahi fazlayı kusuyo daha kontrole gitmedik ama evde ki tartıya göre 700-800 sanırım. Eskiden hep göbeği olurdu artık yok göbiş :roll_eyes: eskisi gibi kilo almadığı kesin

Yarım kilo anca aldı sanki 5. Ay kontrolu 18 inde bakalım kaç kilo almis

Valla ben de öyle hissettim 5. Ayına girer girmez 5 numaraya geçtim 6bucuk aylık 5 numaradan devam biz Molfix kullaniyoruz şuan bı sıkıntı yok iz falan