Merhaba kızlar kızım 4 aylıkken tarttık 7300 geldi 900 gr almış anne sütü+ mama veriyorm ebe mamayı bırak ilerde obez olır dedi anlam veremedim zaten çocuklarm genelde diş dönemi çok veriyor diyince anne sütü alan bebek verir ama mama alan çocuk vermez 4 aylık 8 buçuk kilo bebek bile tarttım ama sadece anne sütü diye sıkıntı olmaz sen mamayı bırak dedi zaten mamayı günde 2 kere veriyorm bide gün boyu toplam 100 cc bile içmiyo%90 anne sütü alıyor zaten bebeğim bana göre doymuyor bebeğim çünkü her fırsatta ağzı açık bi emzik emişi var dersiniz gün boyu aç kalmş çok şükür maşallah kilo alımı iyi ama obez de değil bence bi çok anne sadece mama ile besliyo ama etrafımda obez bi bebek görmedim
Benm kızım on aylık 7 buçuk kilo mama çok istedim icsin içmedi belki sütüm azdi belki aç kaldi ama içmedi zayıf bir bebek gören küçücük bu diyor napayim içiyorsa ver sonuçta senin sütünü de içiyor
Sen ebenin her dediğine bakma ayda 1 kilo civarı almış çok normal hem anne sütü hem mama ile birlikte . İdeali her bebeğin farklıdır. Ayrıca obez olabilme ihtimali şekere ya da başka hastalıklara bağlı bunu da bi emme ile bi beslenme ile kararını o verecek değil . Bende de emzik verme kundak yapma şu şöyle deyip durdu yaptım ona da dedim ben seni dinlemiyorum her defa deme bana boşver bildiğimi yaparıım diye. Gülerek dedim ama daha da ondan sonra laf etmedi . Sende takılma doktora gidersen sorarsın onlar daha doğru yönlendiriyor
Benim kızımda içmiyo aç kalıyor diye mecbur veriyorm kaşıkla veriyorm mamayı beni bırakmasın diye ama yarısını da tükürüyo her bebek farklı olabiliyor bebeğinizi kimseyle kıyaslamayın mesala 5 buçuk yaşındaki kızım aşırı zayıf 16 kilo gelen laf eder giden laf eder ama ben kesinlikle takmıyorm çünkü çok şükür kızım sağlıklı boyu iyi varsın zayıf olsun sağlığı yerinde olsun en önemliside bu bence![]()
Bugün 4 aylık aşımız var dr a sorayım teşekkür ederim canım![]()
Oral dönemdeler ben memeden çektiğim an rlini yiyo biberonla süt veriyorum geri çıkarıyo bence doyuyodur emzik emmesi el emmesi çol normal
Çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz çevrenin söylediklerine kafamız takılıyo ister istemez biri bu çocuk aç diyince doyduğundan emin olduğumuz bebeğimizden bile acaba aç mı diyebiliyorz
Bildikleri tek sey emmek sütünü sağ ver doymadığını duşunduğun zaöan vve unutma anne sütü çabuk sindirilir çok emmek isteyebilir aç olduğu kadarını alır fazlasını almaz sütüne güven bebek sonuçta bildiği tek sey emmek
Çok teşekkür ederim cevabınız için içimi rahatlsttınız![]()
Rica ederim![]()
Rica ederim ama sanman başka şey desin gayet güzel kilo alımı
Ben de kıyaslamyrm etrafimdakiler öyle deyince napayım diyorum gerçekten de napalim yani sağlıklı olsun yeter gerçekten![]()