40 banyosu

Kızlar, 40 banyosunu nasıl yaptırdınız?

Ay yok bende onlardan yapmayacam :grinning_face: ilkinde de yapmamıştım ama 40 tas suya dua falan okuyup en son o suyla durulamıştım sanki ama tam nasıl yaptığımı hatırlamıyorum

Amin inşallah :folded_hands: Teşekkür ederim :cherry_blossom: