40 günlük bebek doymuyor

Ya kızlar yarın 40miz çıkacak benim bebek mamayla besleniyor sütüm az normalde 3 saatte 4 saate bir beslenmesi gerekiyor ama benim bebek 1 buçuk saatte acikiyor ağlıyor kilosuda maşallah var ne yapcam ben

Canım gayet noal 3 4 saat uzun bir süre 40lı bebek için 3 aylığız 2 saatte bir besleniyoruz

Gerçekten mi… Doktorunuza danıştınızmı

Kübra anlamadım konu dışı oldu canım​:slightly_smiling_face:

Mamayla mi besleniyor sizinde yoksa anne sütü mü… Diyorum anne sütü daha doyurucu diye süre uzuyor mu acaba mama yediği için mi erken acıkıyor

Ay yanlış yere yazdım sileyim hahahah

:joy::joy: olur olur

Mama daha geç sindirildiği için bebek daha geç acıkır anne sütü max 90 dk da sindiriliyor. 40lı bebek için evet 4 saat fazla bebek her agladıgında beslenir max sa 3 saatte beslemek gerekir.
Biz iki aylık olduk benimde sizin gibi sütüm azdı. Mamayı fazla anne sütünü az alıyordu. Şimdi bebegim hastalandı bir haftadır hastanedeyiz sürekli dinlenme modundayım ve sürekli emzirdigim için sütüm cogaldı hamdolsun. Mamayı epey azalttım. Ben evde dinlenemiyor yemek yiyemiyordum o yuzden sütüm azalıyormus. Size tavsiyem bol bol emzirin. Önce emzirin yine doymazsa mama verirsiniz. Yoksa gercekten süt azalıyor. Bebeğin tükürüğündeki bir enzim sütün cogalmasını saglıyormus o yuzden sık emzirme onemli. Bol dinlenmek uykusuz kalmamak yemek içmek önemli

Ah bacım bnde isterim emsin diye ama meme reddide yaşıyorum mecbur sağıp veriyorum olanı almak istemiyor bazen güzel tutuyor bazen kıyametler kopuyor

Allah şifa versin sizede neden yatiyorsunuz

Sol testisinde iltihap var Allaha sukur durumu iyiye gidiyor. Erkek bebegi olan anneler dikkat etsin en ufak şişlik kızarıklık varsa dra götürün. Meme reddi içinde emzirme danısmanlarından destek alın bence ins ilerleyen zamanda onuda asarsınız

Benimki de 1 buçuk aylık kolay kolay doymuyor 2 saati bazen bulmuyor acıkıyor çok yedirirsemde doysun diye kusuyor çözümü nedir bende merak ediyorum

Doktor aç bıraksmayız diyor ama fazla besleniyor da diyor bizimki 90cc yiyor sizinki kaç yani daha fazla versem yok demez emzik de emmiyor

Allah şifa versin inşallah canım benimde erkek dikkat ederim sağol… Benim bulunduğum yerde danışmanlık felan malesef

Benim oğlumda 4 buçuk aylık 2 3 saatte bir emziriyorum. Bence sizinki normal büyüdükçe daha seyrekleşecek

Sizin emzirmek benimki mama olunca düşündürüyor sanırım doktoru… fark oluyor mu gene saatlemede acaba emzirince yada mamada

Pilates topunda hafif zıplayarak emzirmeyi deneyin.

Topum yokda ayakta deniyorum yürüyerek gene yok malesef

120 cc yiyor bazen 90 cc hem emziriyorum hem mama

Bnm oğlum ilk 2 ay inanın memeden inmezdi emzikte tutmadı. Sürekli emmek isterdi sebebi ille açlık değil ama bu durumun bebekler emerek kendilerini rahatlatıyor güvende hissediyor vs vs kendini rahatlatamadığı için de aranıyor olabilir 3. Aya girince biraz oyundan konuşmadan anladı öyle emmeler seyrekleşti bzde mesela bnde hep doymuyor dye üzülürdüm sebebi sadece açlık olmuyor inanın