Ya kızlar yarın 40miz çıkacak benim bebek mamayla besleniyor sütüm az normalde 3 saatte 4 saate bir beslenmesi gerekiyor ama benim bebek 1 buçuk saatte acikiyor ağlıyor kilosuda maşallah var ne yapcam ben
Canım gayet noal 3 4 saat uzun bir süre 40lı bebek için 3 aylığız 2 saatte bir besleniyoruz
Gerçekten mi… Doktorunuza danıştınızmı
Kübra anlamadım konu dışı oldu canım![]()
Mamayla mi besleniyor sizinde yoksa anne sütü mü… Diyorum anne sütü daha doyurucu diye süre uzuyor mu acaba mama yediği için mi erken acıkıyor
Ay yanlış yere yazdım sileyim hahahah
![]()
olur olur
Mama daha geç sindirildiği için bebek daha geç acıkır anne sütü max 90 dk da sindiriliyor. 40lı bebek için evet 4 saat fazla bebek her agladıgında beslenir max sa 3 saatte beslemek gerekir.
Biz iki aylık olduk benimde sizin gibi sütüm azdı. Mamayı fazla anne sütünü az alıyordu. Şimdi bebegim hastalandı bir haftadır hastanedeyiz sürekli dinlenme modundayım ve sürekli emzirdigim için sütüm cogaldı hamdolsun. Mamayı epey azalttım. Ben evde dinlenemiyor yemek yiyemiyordum o yuzden sütüm azalıyormus. Size tavsiyem bol bol emzirin. Önce emzirin yine doymazsa mama verirsiniz. Yoksa gercekten süt azalıyor. Bebeğin tükürüğündeki bir enzim sütün cogalmasını saglıyormus o yuzden sık emzirme onemli. Bol dinlenmek uykusuz kalmamak yemek içmek önemli
Ah bacım bnde isterim emsin diye ama meme reddide yaşıyorum mecbur sağıp veriyorum olanı almak istemiyor bazen güzel tutuyor bazen kıyametler kopuyor
Allah şifa versin sizede neden yatiyorsunuz
Sol testisinde iltihap var Allaha sukur durumu iyiye gidiyor. Erkek bebegi olan anneler dikkat etsin en ufak şişlik kızarıklık varsa dra götürün. Meme reddi içinde emzirme danısmanlarından destek alın bence ins ilerleyen zamanda onuda asarsınız
Benimki de 1 buçuk aylık kolay kolay doymuyor 2 saati bazen bulmuyor acıkıyor çok yedirirsemde doysun diye kusuyor çözümü nedir bende merak ediyorum
Doktor aç bıraksmayız diyor ama fazla besleniyor da diyor bizimki 90cc yiyor sizinki kaç yani daha fazla versem yok demez emzik de emmiyor
Allah şifa versin inşallah canım benimde erkek dikkat ederim sağol… Benim bulunduğum yerde danışmanlık felan malesef
Benim oğlumda 4 buçuk aylık 2 3 saatte bir emziriyorum. Bence sizinki normal büyüdükçe daha seyrekleşecek
Sizin emzirmek benimki mama olunca düşündürüyor sanırım doktoru… fark oluyor mu gene saatlemede acaba emzirince yada mamada
Pilates topunda hafif zıplayarak emzirmeyi deneyin.
Topum yokda ayakta deniyorum yürüyerek gene yok malesef
120 cc yiyor bazen 90 cc hem emziriyorum hem mama
Bnm oğlum ilk 2 ay inanın memeden inmezdi emzikte tutmadı. Sürekli emmek isterdi sebebi ille açlık değil ama bu durumun bebekler emerek kendilerini rahatlatıyor güvende hissediyor vs vs kendini rahatlatamadığı için de aranıyor olabilir 3. Aya girince biraz oyundan konuşmadan anladı öyle emmeler seyrekleşti bzde mesela bnde hep doymuyor dye üzülürdüm sebebi sadece açlık olmuyor inanın