40000 ihlas okuyorum hadi gelin birlikte okuyalım

Merhaba arkadaşlar yeni bir bilgi öğrendim sizinle de paylaşmak istedim. Çok istediğiniz bir dileğiniz varsa önce 2 rekat hacet namazı kılıyorsunuz sonra kırk bin ihlas okuyorsunuz sonra dileğinizi diliyorsunuz. Allahın izniyle kabul oluyormuş. Bende inandım ve başladım. Bugün iki hafta oldu bebişle yavaş ilerliyorum. Şu anda 17400 ihlas okudum. Sizde benimle beraber okumak isterseniz birbirimizi motive etmiş oluruz burada :smiling_face_with_three_hearts:

Merhaba öncelikle rabbim kabul etsin niyetinizi bende 70 bin kelime-i tevhid yapıyorum şuanda bu dediğinizde nette görmüşdüm abdestli olmamanız gerekiyormu acaba bunun içinde

Çok teşekkür ederim amin sizinde duanızı Allah kabul etsin inşallah :folded_hands:t2: Ezbere okunan dualarda ve surelerde abdestli olmamıza gerek yok. Lakin ezbere değilsek elimize bir kuran alarak okuyorsak abdestli olmamız gerekir. Sadece başta hacet namazı kılarken o niyetle abdest aldım. Onun dışında abdesti onun için almadım ama abdestli olduğum zamanlara da denk geliyor tabi ki.

Yolda yürürken, evde otururken, iş yaparken rahatça okuyabiliriz. Zikirmatikle veya tesbihle sayabiliriz. Benim zikirmatiğim bozuldu tesbihle 99 sayıp 1 tane se üzerine sayıyorum. 100 er 100 er ilerliyorum. Her 10.000 de durup tekrar 100 er 100 er sayıyorum. Şu an 18.000 ihlas oldu.

Teşekkür ederim benim yaptığımı rahmetli babannemden görmüşdüm de abdestli yapıcaksın dediği için namazların peşine yapıyordum bende bitirince buna başlıycam inşallah

Allah kabul etsin kızlar tabi abdestsiz de oluyabilirsin ama abdestli olsa daha iyi olur babaannen o yüzden demiştir canım

Teşekkür ederim

Dua niyetine oku bisey olmaz

Teşekkür ederiz. Tabii ki abdestli olmak daha güzel olur ama sart değil :smiling_face_with_three_hearts:

Anlık güncelleme şu an tam 20.000 ihlas okudum. Yolun yarısındayım. Bundan sonrası çabuk olur inşallah. Okumak isteyen yok galiba yalnız kaldım :relieved_face:

Merhaba bugün bende başladım bebekle zor oluyor ama 1000 tane okudum bile inşallah hergün biraz daha artarak okurum :grinning_face:

Allah duanızı kabul etsin her şey gönlünüzce olsun inşallah :smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:t2: Bir başlayınca insan hızını alamıyor bir bakıyorsun bulaşık yıkarken çocuk uyuturken araba kullanırken okuyorsun farkında olmadan​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Şu an 29000 deyim bugün biraz işlerim var ama 1000 daha okuyup 30000 e ulaşmayı hedefliyorum inşallah yapabilirim.

Aminn teşekkür ederim sizinde kabul olsun inşallah rabbim bitirmeyi nasip etsin :innocent:

Merhaba Allah kabul etsin :pink_heart: Hacet namazı nasıl kılınıyor acaba ben de başlamak istiyorum ama namaz kılmamız gerektiğini bilmiyordum

Teşekkür ederiz sizinde duanızı kabul etsin Rabbim :folded_hands:t2:2, 4 veya 12 rekat kılınabilir. Niyet ederken " Niyet ettim Allah rızası için dört rekat hacet namazı kılmaya" diyoruz. Birinci rekâtında Fatiha’dan sonra üç defa Ayet-el Kürsi, diğer üç rekâtında da birer Fatiha ve birer İhlas suresi okunur. Namaz bitince dua edilir. Allah kabul etsin :smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:t2:

Teşekkür ederim açıkladığınız için :pink_heart:

Niyetiniz guzelliklere açılsın inşallah Rabbimin her kelamı güzeldir niyet güzel olunca. samimiyetle Onu anmak ayrı guzel zaten dileklerimiz de kabul olur inşallah​:candy:

Rica ederim ne demek :smiling_face_with_three_hearts:

Amin inşallah :folded_hands:t2: