5 aylık bebek mama?

Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük 4. Ay kontrol mamayı 120 ml çıkarttık doktor kontrol de kızm etmmeyi bıraktı 1 hafta önce 120ml mama içince karnı çok şişiyor gazdan çok huzursuz rahatsız oluyo aptamil kullanıyoruz bende mama 90 cc düşürdüm 10 ml doktor fazl şu köy demek kabızlık için 100 ml içiyor rahat karnı şişik olmuyor sizce doyuyor müdür beni rahat değilim içim etmiyor da artık o yüzden varmı yaşayan bunu

90 cc çok az 5 aylık bebek için. Gaz atamıyorsa damla kullanın. Bizde aptamil pronutra 1 kullanıyoruz. Bebeğim doğduğundan beri gazlı olduğu içinde sab simplex damla kullanıyoruz. Benim bebeğim biraz iştahlı ama 4. Ayda 180 şuan 5 buçuk aylık sayılır 5. Ayından beri 210 cc içiyor. En az 150-180 cc içmesi lazım sizin bebeğinizin. Ayrıca gaz masajı yapabilirsiniz hem alttan hem üstten çıkartın gazını. YouTube da bir sürü video var bilmiyorsanız bakabilirsiniz.

Yavaştan kendi içmesi gereken cc ne kadar ise oturmaya çalış bence önceleri tamamıyla tabii hepsini alamayabilir midesi henüz belki alışmayabilir fakat ben şöyle yapıyordum zaten tamamıyla mama vermiyorum ama mama verdiğimde de yaşıtlarına göre aynı cc oranını vermeye çalışıyordum baktım olmadı sonra kalanını yarım saat sonra verdim öyle öyle alıştı

Kaç satte besliyorsunuz bebeğinizi kaç satte bir mama günde keç kez

4 saatte bir 5 biberon içiyor sanırım gündüz. Gece uykusuna yatırdığımda da sabaha kadar beslemiyorum. Akşam 7-8 den sabah 5-6 ya kadar hiç mama içmiyor

Şuan kzım 150 cc içiyor ona yükselttim 3 satte 1 veriyorum 6 kre besleniyor günde sizin bebeğiniz kaç aylık

İyi yapmışsınız bence mama miktarını zamanla biraz daha artırırsınız beslenme aralıkları da açılır hem. Oğlum 5 ay 13 günlük şuan

4 ay 23 günlük 5 ay kontrol doktor sorarak 5 ayı tam doldurunca arttıracağım ilk annelik her zaman tecrübesizlik oluyor böyle böyle öğrenecğim inşallah ama benim bebeğim saat 12 olmadan uyumuyo malasef 12 de uyuyo

Bana doktorum bir anda artırma 10 cc artır iki üç günde bir demişti bir anda alismaz diye galiba aralıklı artır bence hem kusmaz da

Yaren hangi mamayı kullanıyorsun @Yarenmsc

Bi anda arttırmadım alıltırarak yaptım 100 den 120 yapmıştım zaten ondan da 150 çıkarttım yavaş yavaş şimdi içiyor kusmuyo çok şükür 5 ayı geçince doktor kontrol yine arttıracğım

Anladım canım ben de bazen bölerek veriyorum hazmedebilmesi icin

Bebeğiniz kaç aylık kş

3 aylik şu an

Aptamil pronutra kullanıyorum

Değişir canım zamanla benimde ilk bebeğim bende bakma erken uyuyor ama çok sorun yaşıyoruz ben geç yatıyorum 3-4 saatlik uykuyla tekrar çocuğa kalkıyorum maalesef

Ama bazen yaşıtlarının aldığı ml az günler oluyor ya bebeklerin onda ne yapıyorsun yani hep sabit cc alabiliyor mu bebisin @Yarenmsc

Benim bebiş hep sabit alıyor canım genelde ay atlayınca da cc artırıyor biraz azalma yaşamadık hiç

Çok aşıro gaz sıkıntısı var hâlâ üstten çıkaramıyo gazı ben destekliyorum sürekli gazlu üstten

Benimde bebeğim hala çıkaramıyor kolayca damlayı bırakamıyorum o yüzden bu kadar sorun yaşıyorsanız bence kullan damla biraz canım. 2-3 hafta önce bırakmayı denedik bizde gazını çıkaramadı zorlandı en son kustu hem sana eziyet hem bebişe. 6 aylık olunca duruma göre bırakırsın bende 6. Ayda tekrar bi deneyeceğim bırakmayı