Kizlar bebegim bes aylik tam emziriyorum doktor 5.5 ek gidaya gec dedi ben sadece tadim yaptiriyorum.ama bu son bir aydir uyku duzeni hic yok gece uyumuyor uyusada kisa sureli aglayarak uyuyor dabah ediyorum sabahin besine kadar rahat boyle suan uyuyor
misal okula giden cocugumda var cok perisan oluyorum sebebi ne olabilir actir diye mamada veriyorum gaz damlasida kullaniyorum ben bu demir ilacina basladiktan sonra gece huzursuzluklari oaya basladi ama yan etkilerinde gaz ve kabizlik yapat diyor bizik gibi olaniniz varmi
Bizde de aynı. Tadımlara başladık. Zor uyuyor erken uyanıyor. Gece çok sık emmek için uyanıyor.
Devletin verdiği kan ilacını mı kullanıyorsunuz
Hayır ocean
Hastanenin verdiği hiçbir ilaç yaramadı bize maalesef hepsi huzursuz etti
Bende devletin verdiği kan ilaciyla aynı sıkıntıları yaşadım… sidefer kullanıyorum rahat ettik. Mama vermeyin… meyve püresi hazirlatip verin… belki mama da sancı yapıyor olabilir
Elmaa pure veriyorum cok az
Evet devlet ilci uzman doktrda onu vermisti
Devletin verdiği aşırı gaz yapıyor… benc2cgin kullandım delirecem sandım ![]()
Sabahları çeyrek yumurta sarısı verin üstüne emzirin ogleyinde meyve yada taze ev yoğurdu verin üzerine emzirin… akşam yine aynı şekilde… hem ilerleyen dönemler için öğünleri öğrenir hem karnı doyar hemde gaz yapmaz… benimkisi nacizane tavsiyedir tabi…
Benim oğlumda aynı sıkıntıları yaşadı… zaten anlamıyorum devlet neden böyle ilaçlar verir![]()
Sadece meyvelerle başlarsanız sıkıntı yaşarsınız meyveler tatlı çünkü.
Saniirm bu durum kişiden kişiye göre değişiyor… ben yoğurt ve elmayla başladım… şükür ki bir sıkıntı yaşamadım
Yoğurda ne zaman başladınız
4.5 aylıkken başladım ben
Yoğurt mayalamayı nasıl yapıyorsunuz bu arada
Bizde 4 ay 12 günlüğüz sebze pürelerine başladık maximum 2 tatlı kaşığı
Küçük mama mavanozlari aldım… tencereye mayalarken kavanozlara da doldurdum… her gün birini açtım. Sabah akşam vererek 1 kavanozu bitirdik…
Kavanozlar 40 ml benim, sizin de o kadar mı acaba
Evet aynen… mama kavanozu.