5 buçuk aylık uyku sorunu

Kizlar bebegim bes aylik tam emziriyorum doktor 5.5 ek gidaya gec dedi ben sadece tadim yaptiriyorum.ama bu son bir aydir uyku duzeni hic yok gece uyumuyor uyusada kisa sureli aglayarak uyuyor dabah ediyorum sabahin besine kadar rahat boyle suan uyuyor :smiley: misal okula giden cocugumda var cok perisan oluyorum sebebi ne olabilir actir diye mamada veriyorum gaz damlasida kullaniyorum ben bu demir ilacina basladiktan sonra gece huzursuzluklari oaya basladi ama yan etkilerinde gaz ve kabizlik yapat diyor bizik gibi olaniniz varmi

Bizde de aynı. Tadımlara başladık. Zor uyuyor erken uyanıyor. Gece çok sık emmek için uyanıyor.

Devletin verdiği kan ilacını mı kullanıyorsunuz

Hayır ocean

Hastanenin verdiği hiçbir ilaç yaramadı bize maalesef hepsi huzursuz etti

Bende devletin verdiği kan ilaciyla aynı sıkıntıları yaşadım… sidefer kullanıyorum rahat ettik. Mama vermeyin… meyve püresi hazirlatip verin… belki mama da sancı yapıyor olabilir

Elmaa pure veriyorum cok az

Evet devlet ilci uzman doktrda onu vermisti

Devletin verdiği aşırı gaz yapıyor… benc2cgin kullandım delirecem sandım :pleading_face:

Sabahları çeyrek yumurta sarısı verin üstüne emzirin ogleyinde meyve yada taze ev yoğurdu verin üzerine emzirin… akşam yine aynı şekilde… hem ilerleyen dönemler için öğünleri öğrenir hem karnı doyar hemde gaz yapmaz… benimkisi nacizane tavsiyedir tabi…

Benim oğlumda aynı sıkıntıları yaşadı… zaten anlamıyorum devlet neden böyle ilaçlar verir​:angry:

Sadece meyvelerle başlarsanız sıkıntı yaşarsınız meyveler tatlı çünkü.

Saniirm bu durum kişiden kişiye göre değişiyor… ben yoğurt ve elmayla başladım… şükür ki bir sıkıntı yaşamadım

Yoğurda ne zaman başladınız

4.5 aylıkken başladım ben

Yoğurt mayalamayı nasıl yapıyorsunuz bu arada

Bizde 4 ay 12 günlüğüz sebze pürelerine başladık maximum 2 tatlı kaşığı

Küçük mama mavanozlari aldım… tencereye mayalarken kavanozlara da doldurdum… her gün birini açtım. Sabah akşam vererek 1 kavanozu bitirdik…

Kavanozlar 40 ml benim, sizin de o kadar mı acaba

Evet aynen… mama kavanozu.