6.5 aylık öksürük

Kızlar 6.5 olduk oglum oksürüyor hırıltısı da var iki doktora goturdum bısey yok denıldı boğazda olan hırıltıymış havaların etkisi dediler tatilden de yenı geldık gercı gitmeden once vardi öksürüğü simdi de dunden beri hafıf burnu akıyor cok huzursuz oluyorum boyle gorunce atesi falan yok huzursuzluguda yok calpol verdım simdi belki rahatlatır diye onerınız varmı ?

Burnu tıkalı olmasa da sen 2-3 saatte bir serumla temizle ve serum buharı ver. Aynı dönem öksürüğü ilaçsız öyle geçirdik. Uyku uyuyamıyordu öksürmekten.

İlk kez kullanicam galiba sımdıye kadar hıc gerekli olmadı