Bebeğimin sürekli ağzına biselerin alması elimi agzina sokması ve aşırı salya olması ile dün bi sivrilik hissettim alt sağ diş gelecek sanırım elime sivri biseler değiyor daha patlamadı sanırım öneriniz var mı ne yapmam gerekiyor üstelik yeni sünnet oldu hepsi üst üste geldi ![]()
Zeytinyağı ve karanfili bir kasede dolapta birkaç saat bekletip damaklarına sürebilirsiniz ağrısını rahatlatır veya meyve süzgecine mevsim meyvelerinden koyup soğutup dişlerini kaşıması için verebilirsiniz ya da eczaneden diş granülü alabilirsiniz
Zeytinyağı ve karanfilli söyledi eşim de bir zararı olmaz değil mi yapacağım onu. Meyve süzgeci onu da aldım içine meyve koyup vereyim bugün teşekkür ederim
Yanına bir beden büyük bez al fazlasıyla ben 5 kullanıyordum 6 numara bez aldım 4 gün bunu kullandım. Ameliyat sonrası 1 saate yakın ağlama krizi oluyor hiç korkma sarıl öp o uyuyakalacak pet bardak aldım ama kullandırtmadılar geniş bez yeterli diye ama her yer farklı sen yine de al yanına. Şimdiden geçmiş olsun
Hastanede biz 2 saat bekledik. Hemen göndermediler. Geniş kıyafet ve geniş bez üstelik serumda bağlıyorlar o yüzden ilk saatler çok dikkat edersin ayaktan damar yolu bizim için daha iyi oldu. Elleri durmuyor hareketli olduğu için. Bizde yarın kontrole gideceğiz bakalım. 10 gün oldu
Evet geniş kıyafet götürdüm yanımda. Normal ayağımda salladım yüzüstü yattı herhangi bir değişiklik yapmadım rutin ilk gün çok huzursuz oluyor ikinci gün azalıyor
Evet sık değiştirdim
Naptınız?
Çok şükür atlattık hadi bakalım geçmiş olsun öyleyse ![]()