6 aylık olan bebisler nasıllar güzel anneler bizimki çok huysuz sürekli ağlıyor iştah kabarık biraz
Bizde öyleyiz disidenmidir nedir sürekli ağlar uyku gerilemeside var ben buzaman duzelirdiyordum daha berbat oldu yeni doğduğu zamanı özlerim bazen en azından bilirdim gazı var diye hayirlis bakalım daha neler olacak ![]()
![]()
Bizde yarın 6 aylık oluyoruz. Huysuzluk var. Uykusu var uykuya direniyor
ailecek de hastayız ![]()
Hiç sormayin gerçekten çok zor sebebi bilsek yine neyse ama uykusuzluk bu çocukları maf ediyor
3 öğün veriyorum
Bı çorba kasesi kadar mimar ben beş ve 4 ayda tadım yaptım baktım ki mama doyurmuyor 3 öğün veriyorum