6 aylik bebisler burdami

Anladim 2 öğün ek gida 2 öğün mama aliyor gündüz o zamn

Bende gunduz 4 saat arayla mama veryorum mamadan once ek gida teklif edyorm yiyebldgi kadar sonrasnda mama iciyr ama ole cay bardagi kdar degil az tadiyor suanlk acaba yanlsmi ilerliyorum

İlk baş zaten az tadımlık oluyor yeni basladiysan normal. Ben dört buçuk ayda başladım o zamanlar bir kasik anca yiyordu. Yavaş yavaş artti

Siz baya erken baslamssnz evet yeni basldm saylir ilk 3 gun seklnde denedm halada denyorum karistrip veryrm suanda da