6. Diş hala çok kötü ağlıyor ne zaman rahatlarız?

Her dişi ayrı bir sancılı geliyor hiç azalma hafifleme yok hepsi mi böyle olur sizce ? Bu gece 12de uyandı yarım saat ağladı sakinleştiremedik 6. Dişi geliyor calpol verdim diş tozu verdim

Köpek dişleri ve azi dişleri daha ağrılı geçiyormuş sanırım bize 3 yaşına kadar rahat uyku yok​:grin: ve benim bebeğim dis jeli olsun diğer ürünler olsun kullanmıyor

Benimki neredeyse bütün dişlerini çıkarttı daha 14 aylık mahvolduk her dişte ağlıyor feryat figan Allah yardımcımız olsun

14 tane diş çıkardı canım

Bende ondqn korkuyorum çaktırma :face_with_peeking_eye:

Bir kaç tanesini çok anlamadık çıktıklarında arka büyük dişleri çok zor çıktı

İyi mi olmuş kötü mü olmuş ben seçemedim daha uzun süre skntısını cekmezsnz inşallah ama buraya gelene kadar nelerden de gecmşsnzdr Allah yardımcımız olsun

Diş jeli kullandım nurse harveysin dogal içerikli o ağrısını azaltıyordu

Çok zor oldu bebeğim kilo verdi gecemiz gündüzümüz birbirine girdi inanki keşke zamanla azar azar çıksaydı normalde 3 yaşına kadar tamamlası gereken dişleri 1 yaşında çıkardı biraz daha büyük oldaydı belki bu kadar zor olmazdı Allah hepimizin yardımcısı olsun canım teşekkür ederim

Azilarina kadar cikardi ama ne hikmetse o kadar da huysuzlanmadi bazen keyfi olmazdi

Yaa çok gecmiş olsun zor olmuş bayağı bir bundan sonrası kolay gecer inşallah