Her dişi ayrı bir sancılı geliyor hiç azalma hafifleme yok hepsi mi böyle olur sizce ? Bu gece 12de uyandı yarım saat ağladı sakinleştiremedik 6. Dişi geliyor calpol verdim diş tozu verdim
Köpek dişleri ve azi dişleri daha ağrılı geçiyormuş sanırım bize 3 yaşına kadar rahat uyku yok
ve benim bebeğim dis jeli olsun diğer ürünler olsun kullanmıyor
Benimki neredeyse bütün dişlerini çıkarttı daha 14 aylık mahvolduk her dişte ağlıyor feryat figan Allah yardımcımız olsun
14 tane diş çıkardı canım
Bende ondqn korkuyorum çaktırma ![]()
Bir kaç tanesini çok anlamadık çıktıklarında arka büyük dişleri çok zor çıktı
İyi mi olmuş kötü mü olmuş ben seçemedim daha uzun süre skntısını cekmezsnz inşallah ama buraya gelene kadar nelerden de gecmşsnzdr Allah yardımcımız olsun
Diş jeli kullandım nurse harveysin dogal içerikli o ağrısını azaltıyordu
Çok zor oldu bebeğim kilo verdi gecemiz gündüzümüz birbirine girdi inanki keşke zamanla azar azar çıksaydı normalde 3 yaşına kadar tamamlası gereken dişleri 1 yaşında çıkardı biraz daha büyük oldaydı belki bu kadar zor olmazdı Allah hepimizin yardımcısı olsun canım teşekkür ederim
Azilarina kadar cikardi ama ne hikmetse o kadar da huysuzlanmadi bazen keyfi olmazdi
Yaa çok gecmiş olsun zor olmuş bayağı bir bundan sonrası kolay gecer inşallah