7 ay 19 günlük çilek versem olur mu

Çilek versem olur mu bu ayda veren var mı bi skntı olur mu

Bizimki 7 ay 1 günlük ben geçen hafta vermiştim bir tane dün iki tane yedi bugünde iki tane yedi sıkıntı olmadı ama bebekten bebeğe değişebilir. Çilek alerji ye sebeh olabilecek bi besin verebilirsiniz bence ama yinede az bi denetin öyle verin tamamen ne olur ne olmaz.:four_leaf_clover:

Ben niyeyse veremiyorum ya aldım bi kere karbonatlı suyla yıkadım tadı gitti.

Vermeye cesaretim yok bi ara video izlemiştim işte gözeneklerinden çıkan bakteriler yüzünden psikolojim bozuldu onun yerine karadut felan veriyorum

Benim kızım 7 ay 22 günlük bi iki gün önce ağzına değdirdim küçük tadı falan gitti ama yedirmedim 8 ayında vermeyi düşünüyorum bende.

Çilekli bir tarif buldum da versem mi vermezsem diye düşünüyorum bide alerji olsa sütümden ona da gecmezmydi

Ben veriyordum haftada 1 kere bi sorun da olmadı şükür

  1. Aydayız şuan yeni girdik 7. Ayın sonlarında verdim bi problem olmadı o yüzden artık veriyorum

Alerjen besin olduğu icin 9. aydan once zaten onerilmiyor ama su an cok yuksek pestisit bulunuyor cileklerde. Ben degil bebegime vermek, kendim yemem su anda.

Bı allerjisi yoksa hemen vermelisin biz 7ay 5 günlüğüz 2 gün önce deneyeyim dedim bayıldı :rofl: karbonatlı sirkeli suda beklettim güzelce yıkadım . Sapından tutup enzim bakalım dedim bir güzel yedi maşallah emcukledi resmen