7 aylık bebek Diş çıkarma

Bebeğim 7 aylık çok çok huysuz görüntüde hiç bişey yok ama çay bardagiyla su icirirken tık tık diye ses geliyor dişi çıkmış ama görünmüyor nasıl oluyor anlamadim​:joy:

Gorunmeyecek kadar küçük oluyor :grinning_face:bende ikinci dişini cikardiginda bardakta çık çık yapmasini duyunca görmüştüm

Biz de ses var ama hala görüntü yok​:joy:

Merhaba canm bizimki de yeni 7 oldu ve aşırı derecede huysuz çok yoruluyoruz. Sizdeki huysuzluklae neler

7 buçuk aylığız böyle bir ağlama huzursuzluk görmedim zaten sogdugundan beri huzursuz ağlak bir bebek ama şuan çok kötü her gün üzerimden tır geçmiş gibi oluyor

Aynı çok çok huysuz hiç durmuyor uyumaya çalışırken felan ağlıyor mızmız geceleri sürekli uyanıyor valla çok yoruldum daha yeni bağıra bağıra zor uyuttum o ağladı ben ağladım sinirlerim felan bozuldu

Bende aynı durumdayim birde meme reddi basladi köşeme çekilip ağlayıp duruyorumm sürekli babasını istiyor bende ağlıyor