Ne kadar veriyorsunuz ve kaç öğün?
7 aylığız 1 ana 1 ara öğün şeklinde ilerliyorum
2 öğün yani peki ne kadar veriyosunuz
3 bazen 2 ana Ogün veriyorum. 2 3 kerde ara öğün alıyor
7 aylik oğlum, kahvalti ve aksam üstü iki ana öğün veriyorum. 8 aylik olduğunda doktorumuz bir ara öğünde ekleyecegimizi söyledi.
7 aylığız kahvaltı öğlen corba ve meyve püresi veriyorum
Bu uygulamadaki tarifler kismindaki tarifleri uyguluyorum, doyduğu zaman mama sandalyesinden kalkmak istiyor o şekilde anlıyorum. Genel olarak da ortalama bizim yediğimiz kasiklarla 2-3 kaşık diyebiliriz. Siz nasıl ve ne kadar veriyorsunuz?
Sabah kahvaltı aksam yemeği
Ara ogunlerde de meyve ve mama veriyorum ama mamayi bazen sadece gece uyumadan önce de veriyorum gunde 1 kere
Gece uyanıyomu peki
Ben bazen iki bazen üç öğün sabah öğlen ya da sabah öğle akşam gibi. 3-4 yemek kaşığı kadar veriyorum bazen hepsini yiyor bazende 2 mama kaşığı kadar yiyo bırakıyor
Uyaniyor ama dönmeye çalıştığı için kendini uyandırıyor