8.ay kan tahlili

Sağlık ocağına gittik bugun kontrol için hastaneye kan verilmesi gerektiğini söyledi zorunlu dedi kan sayısına bakılacak dedi ona göre kan ilacı vereceklermiş bunu yaptıran var mı gerekli eşim yapmayalım diyor durduk yere niye kan verelim diyor çocuk için yani ben ikilemde kaldım yaptırmalıyım szce

Kan ilacina coktan baslandiki wHemogram istiyolar ben goturdum yaptirdim 26 da gidip baktircam cuma gunu ozelde asimis wardi ozeldeki doktoruma gosterdim gayet guzel sdce az bisey b12 eksik dedi dil alti spreyi yazdi oceanin

Kontrol ediyolar eksiklik warmi biseyi warmi diye yoksa niye bostan yere istesinler yaptir canim

Kan, idrar tahlilleri belli aralıklarla olan kontroller bizim doktorumuz 7. Ayda istemişti o yüzden 8 de gerek görmedi. 10. ayda gelin rutin kontrole dedi o zaman alacaklar tekrardan. Gerekli bir şey bence neyi eksik neyi fazla her şey yolunda gidiyor mu görmüş olursunuz zararlı bir şey değil sonuçta

Biz 4 aylığız şimdidrn 9.ayda bakılcağını ona göre kan ilacı kullancağını şuan vücüdun yeteri kadar üretmediğini mecbur kan ilacı kullanmamızı söyledi 9.ayda değerlere göre bakılcak dedi