Bebeğşm 2 gündğr aşırı huzursuz mızmız hiç normal gali yok kıpır kıpır . Oruç tutuyorum o mu etkiliyor olabilir 8. Ayda yaşayan varmı bunu
Biz 4-5 gündür öyleyiz. Uykusu oldugu halde uykuya direnme de var.
Denedim maalesef kucağımdan kendini atıyor
Uff maalesef öyle oluyor çocuğa bir sey de diyemiyorsun
Faydasi olursa iç ![]()
Atak matak haftası ![]()
uyku düzeni bozuldu ve uyanıyor sürekli ![]()
![]()
![]()
![]()
Her ikisi isee Allah kolaylık versin hepimizeee ![]()