8. Ayda atak mı var ne bu huzursuzluk

Bebeğşm 2 gündğr aşırı huzursuz mızmız hiç normal gali yok kıpır kıpır . Oruç tutuyorum o mu etkiliyor olabilir 8. Ayda yaşayan varmı bunu

Biz 4-5 gündür öyleyiz. Uykusu oldugu halde uykuya direnme de var.

Denedim maalesef kucağımdan kendini atıyor

Uff maalesef öyle oluyor çocuğa bir sey de diyemiyorsun

Faydasi olursa iç :grinning_face:

Atak matak haftası :waving_hand:t2::waving_hand:t2: uyku düzeni bozuldu ve uyanıyor sürekli :yawning_face::yawning_face::yawning_face::face_exhaling:

Her ikisi isee Allah kolaylık versin hepimizeee :grin: