8 aylık bebeğim sürekli bağırıyor

8 aylık bir kızım var . Sürekli bağırmaya başladı 2 haftadır. Önceden de tek tük yine bağırırdı. Çok bağırıyor bir türlü uyumuyor tuvalete bile zor gitmeye başladım . Sabahtan bir başlıyorsa gece yatana kadar bağırıyor sürekli böyle durum yaşayan var mı ?

Bebeğim şuan 16 aylık hala bazen bağırmaları olabiliyor. Şuana kadar bir çıkarım yapacaksam bu da dikkat çekme konusu olur. Bebekler bir şeyi ifade ettiklerinde ebeveyni anlamıyorsa bağırarak, oyıncaklarını fırlatarak ilgi çekmeye çalışıyorlar. Bu gibi durumlarda oturup bebeğimle göz teması kuruyorum. Ve sakince ne istediğini soruyorum. Zamanla bebeğim kendisini daha iyi ifade etmeye başladı. Bende artık zamanla ne istediğini tahmin ediyordum. Mesela bazen telefonla fazla zaman geçirdiğimde durduk yere ağlıyor kıyafetimi çekiştiriyor. Beni oyununa dahil etmek istiyor. Tuvalet konusunu da saklambaç ve ce ee oynayarak aştık. Tuvalete gideceğim zaman karşımdaki sanki bir yetişkinmiş gibi anlaşılır sade dille anlatıyorum. Bunlar zamanla olacak şeyler. Bunları rutin haline getirirseniz zamanla aşacağınızı düşünüyorum.

Tabiki bebekler her gün yeni kazanımlar ediniyor. Acıktığında, sevindiğinde, sinirlendiğinde verdiği tepkiler farklılık gösteriyor. Bebeğim 4-5 aylıkken konuşmaya başlamıştım. İnan anlamadığını düşündüğümüz bebeklerimiz fazlasıyla her şeyi anlıyor. Sadece bunu rutin haline getirmemiz önemli. Tuvalet konusunu da şöyle diyim. Bebeklerde nesne ve kişi devamlılığı yok. Yani bebek için kişi görüş alanında değilse yok hükmündedir. Buna çözüm olarak şimdiden saklambaç ce ee oynunu sık sık oynamanızda fayda var.

:joy::joy::joy: ya tatlışlar böyle bahsedince ama işte cidden çok yoruluyorum vızık vızık ses

Ya inan göz teması halindeyim sürekli ama şöyle arkamı dönüp bir bardak su dahi alamaz hale geldim malesef ondan sorayım bir dedim tek benim kız mı böyle yoksa normal mi diye

Evet o zamanlar da vardı ama bu kadar değildi son bir hafta da canıma okuyor artık

Benim oğlumda o dönemler öyleydi ama zamanla çok şükür atlattık. Şuan evde sorunumuz yok ama bir yere gittiğimde çok sıkıntı çekiyorum. Bebeğim, ben ve babası dışında pek sosyal ortamda büyümedi. Annemlere vb. yerlere gittiğimde sürekli kucağıma gelmek istiyor. Sosyalleşsin diye arada parka götürüyorum İNŞALLAH işe yarar

İnşallah bizimde geçer zamanla​:light_blue_heart: bizde de durum aynı