9. Ay sağlık ocağı takviminde olmayan aşı

Teşekkür ederim :cherry_blossom:

Tuhaf herkesin takvimi farklı mı oluyormus ne saçma 8. Ayda rutin kontrolümüz vardı hemsirem özellikle “birdaki ay aşımız var yumurta verdin mi alerjisi var mı yumurtaya alerjisi olan bebeklere bu aşıyı yapmıyoruz dedi” bildiğim herkes de 9. Ayda sağlık ocakları yapıyor bu aşıyı sizin sağlık ocağınız neden farklı anlayamadım bu arada yaptırıcam ben aşıyı

Bize bu aşı için kampanya aşı dediler, ne demekse artık.

Aynı şekilde hemşire bana da kampanya aşı kurumsal falan dedi. Net bir açıklama yapmadı

@Zeynep35

Ateş yaptımi banafa alerjik bebek olduğu için öncesinde yumurta ver eğer alerji yapmazsa yaparız aşıyı dedi sarısını verdim bişey yapmadı ama beyazı verilirmi ki bizimkide bir ay sonra asimiz

Benim eltimide sormuşlar oda yaptırmadı

Sukur bisey yomadi

Beyazı bir yasa kadar yasak degilmi

İyi bari bizim her aşı ateş yapıyor

Mrb verdiinizmi yumurta bende sarışını berdim ama beyazı denemedim

Beyazının verilmesi gerekiyor diye biliyorum

Bende hep sarısını veriyordum bir iki defa çok az beyaz karıştırmıştım bu gün tüm beyaz karıştırdım bakalım bı yan etki yapacak mı bir kaç gün böyle denicem bir kaç gün sonra tam 9 aylık olacak aşı günü gelmeden emin olmam lazım

Aynen benimde denemem lazım Sizinki nasıl verdiginiz beyazını neye katarak verdiniz sarısı beninki sade yemiyor muza katip veriyom yoksa oguruyo

Tamam teşekkür ederim

ikisini bir werebiliyosun arastirma soncu bisey ypmadigi oetaya cikmis bn hep ikisini bir werdim

Nasıl versemki öyle haşlayıp parça parça veriyom az yiyo bı defa denedim sarısını meyvelere katip veriyom

Hasla yedir tarhanali yumurta yap peynirli yap

Ahhh keske nerde bizim süt alerjisi var daha peynir yoğurt hiç yiyemedi ben yesem sütten geçiyor kan geliyor kakasin’da

Geçenlerde iki kaşık tarhana verdim hemen kan geldi ishal oldu