Teşekkür ederim ![]()
Tuhaf herkesin takvimi farklı mı oluyormus ne saçma 8. Ayda rutin kontrolümüz vardı hemsirem özellikle “birdaki ay aşımız var yumurta verdin mi alerjisi var mı yumurtaya alerjisi olan bebeklere bu aşıyı yapmıyoruz dedi” bildiğim herkes de 9. Ayda sağlık ocakları yapıyor bu aşıyı sizin sağlık ocağınız neden farklı anlayamadım bu arada yaptırıcam ben aşıyı
Bize bu aşı için kampanya aşı dediler, ne demekse artık.
Aynı şekilde hemşire bana da kampanya aşı kurumsal falan dedi. Net bir açıklama yapmadı
Ateş yaptımi banafa alerjik bebek olduğu için öncesinde yumurta ver eğer alerji yapmazsa yaparız aşıyı dedi sarısını verdim bişey yapmadı ama beyazı verilirmi ki bizimkide bir ay sonra asimiz
Benim eltimide sormuşlar oda yaptırmadı
Sukur bisey yomadi
Beyazı bir yasa kadar yasak degilmi
İyi bari bizim her aşı ateş yapıyor
Mrb verdiinizmi yumurta bende sarışını berdim ama beyazı denemedim
Beyazının verilmesi gerekiyor diye biliyorum
Bende hep sarısını veriyordum bir iki defa çok az beyaz karıştırmıştım bu gün tüm beyaz karıştırdım bakalım bı yan etki yapacak mı bir kaç gün böyle denicem bir kaç gün sonra tam 9 aylık olacak aşı günü gelmeden emin olmam lazım
Aynen benimde denemem lazım Sizinki nasıl verdiginiz beyazını neye katarak verdiniz sarısı beninki sade yemiyor muza katip veriyom yoksa oguruyo
Tamam teşekkür ederim
ikisini bir werebiliyosun arastirma soncu bisey ypmadigi oetaya cikmis bn hep ikisini bir werdim
Nasıl versemki öyle haşlayıp parça parça veriyom az yiyo bı defa denedim sarısını meyvelere katip veriyom
Hasla yedir tarhanali yumurta yap peynirli yap
Ahhh keske nerde bizim süt alerjisi var daha peynir yoğurt hiç yiyemedi ben yesem sütten geçiyor kan geliyor kakasin’da
Geçenlerde iki kaşık tarhana verdim hemen kan geldi ishal oldu