Gece 1 1 buçuk saat uyumak istemiyor . Sizde de aynı durum var mı ? Diş değil ağlamıyor . Emeklemeyi öğrendi bu bu kadar etkiler mş ? 3 uykudan 2 yebgeötik yada bu mu sorun
Bizimki az önce yani 2.30da uyudu öyle bir direniş. 7 aylığız ve dış sorunu
10.30 gibi uykusu geliyor uyumaya gidiyoruz uyumuyor oynamaya başlıyor. Sonra 12 - 12.30 gibi tekrar uyumaya gidiyoruz 1- 1.30 gibi anca uyuyor. 1-2 kere uyanıyor sallıyorum geri uyuyor
Bizde 9 ay 2 günlük olduk ve hala bu saat oldu uyumuyor![]()
- Ayimizi doldurmak üzereyiz. Saat 3 buçuktan beri uyumuyor.
Bu gece sadece uyumadı en azından ağlamadı diye şükrediyorum
Bir önceki gece uyumadı bir de üstüne ağladı. Gaz yok, hasta değiliz, aç değil hiçbir sorun yok. Tabi bize göre yok. Belki de atak zamaniydi. Gece bebek arabasını içeri alıp ayaklarını bir güzel yıkadık. Halıları toplayıp evde bebek arabasiyla gezdirdik
Sonuç 5 dk içinde uyudu.
7 ay 18 günlüğüz ve uyumuyor gece uykusuzluğu artık yıprandım bende bir türlü düzene giremedik
Bu aralar ayak keşfi ve dönme çalışmaları var ![]()
Benimki de etrafı inceliyor birseylere gülüyor veya gözüne kestirdigine uzanmaya çalışıyor
Uyumamak için her ay bi bahaneleri çıkıyor yani
7 aylık hep huysuz herşeye ağlıyor gece uykusu da kötü gündüzde kötü
Sağlıklı olsunlar da artık napalım
Yok düzensiz bizimde zaten daha püre şeklinde gidiyor pütürlüye geçemedik az pütürlü gelsin hemen çıkarıyor kusacak gibi oluyor bnde korkuyorum ![]()
Bende öyle düşünüyorum bakalım inşallah yakın zamanda öğrenirler de
Öncekine göre biraz daha iyi en geç 1 gibi uyuyor