9 ayda atak yada uyku gerilemesi varmi?

Mrb arkadaşlar önce dişle başladı belirtiler arka arkaya 6 tane diş çıkarttı son iki ayda en son on gün önce 8.disini çıkarttı ama hala huzursuz durmuyor geceleri özelikle sabaha kadar saat başı kalkıyor uykuya zor dönüyor uyuyo geri kalmıyor zırt birt bu ara bide dönmeyi öğrendi

Yeni şey ogrenincede oluyor canım bol şans :joy: düzelecek deyip deyip buyutcez

Valla doğdu doğalı böyle 4 ay gazını çektim uyumadı 4 .Ayda beş aya kadar da dış sancısı çektim besincis ayda iki diş patlattı 6.ayda gene böyle hastalandı uyku gerilemesi yaşadım 7.ayda yine dış patlattmaya başladı iki aydır dış çıkarıyor ne zaman düzelecek bilmiyorum en azından iki saatte bir uyansa şükür edecem ama nerde

Merhaba evet benim oğlumda sürekli mızırdanıyor her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor ben şimdi baktım 9.ayda 35 gün süren bir atak dönemi varmış hayırlı uğurlu bol sabırlı olsun inşallah

Dakika 1.48’den sonrasını dinleyin bununla alakalı.

Ayyyy yandık o zaman desene gece sabaha kadar zırt bidrt uyanıyor herşeye ağlıyor çok değişti huyu

Mrb sizin kıdemi öyle çığlık atıyor korkmuş gibi sık sık uyanıyor gözü kapalı ağlıyor gündüz hiç birşeyi yok gece oldumu böyle bide emzik de kar etmiyor illaki memeyi emmek istiyor sürekli kucak istiyot beşiğinde uyumuyor sağa sola dönüyor dönerken uyanıyor yanında benimde uyuyyor

Tam olarak tarif ettiğiniz gibi. Saat başı uyanıyor diye şikayetçiydim ama bu gece 1 saatin içinde bile fedakardır uyandı ve ben her seferinde emzirmek zorunda kalıyorum. Çünkü emzikle susmuyor. Önceden mızırdanarak uyanan çocuk şimdi bağırarak ağlayarak uyanıyor. Ben hiç yanımda yatırmiyorum tek farkla. Sürekli dönüp durmaya çalışıyor bir türlü rahat edip uzunca uyumuyor

Aynen ya benimkide öyle insalalh gecicidir sizde 9 aylıksizni demi bizde 9 ay 1 haftaligiz

Canım benim kozda böyle .9 aylik 10 guluk olduk 10 gundur gece uykusana saat 8 de geçiyor 8 de uyuyorsa en fazla 20 dk uyuyor sonra çığlık çığlığa agliyor ve 12 de anca uyuyor .

9 ay 19 günlük :see_no_evil_monkey:

Aynen cnm neymiş bu ya çocuk diş çıkarırken böyle çığlık atıyordu ama şimdi dış cikartmiyor heralde yatıyorum tam dalıyor yarım saat sonr basıyor çığlığı ama nasıl bağırıyor koşa koşa gidiyorum yanına sanki iğne batirmislar gibi baş bas bagriyo

Evet 1 yaş atağı varmıs ayrık kaygısı falan bu ara sürekli ağlıyor normal ağlamada değil çığlık çığlığa uykusunda özelikle canımdan bezdirdi gece uat kalk çok yoruldum bide evin işi çocuklar inşallah bizimkilerdr düzelir ya sabir

Maşallah bizde 9 ay 7 günlük

Buuuda atak o zaman​:hear_no_evil_monkey:

Amin inşallah çok teşekkür ederim hepinize :heart: