Kızlar ayın 18inde 9 aylık oluyoruz tek bir dişi bile çıkmadı elimi sürüyorum yok emekle yok gelişimi mi geri ben anlamadım vitamini mi eksik neden çıkmaz ki kim görse nasıl çıkmaz dişi diyor sorun mu bu
Benim kızımda 18temmuz doğumlu. Bizde de diş yok. Emekleme yok, 2gündür dizinin üstünde durur gibi yapıp geri gidiyor ama onu da arada yani. Etrafında döne döne ilerliyorybazen ama yerde çok kalınca da ağlıyor.
Bizim diş 9 aylıkken çıktı 2 tane 1 ay sonra 1 yaşına giricek daha diş belirtisi yok başka
İnşallah bizde bekliyoruz. 2günde bile hareketleri değişti sanki, deneyecek o zaman yakına inşallah ![]()
Emeklemek gelişim basamağı değilmiş o yüzden sıkma canını. Bizde 9 ay 9 günlüğüz ama bizde de diş çıkmadı. Bazi bebekler geç diş çıkarıyor. Gelisim geriliği var diye düşünme.
Benim bir yaşında çıkmış dişlerim, oğlum yedi aylık olacak hala cıkmadı dişi, eger cıkmazsa soranlara cevabım hazır bana çekmiş![]()
Benim ilk oğlum his sürünmedi dönmedi de direk yürüdü
Aynı biz de 18 Temmuz doğumluyuz her gün ağzını kontrol ediyorum yok Allah yok ama yalnız değilmişiz normal demek ki ![]()
Çok teşekkür ederim özellikle eşimin ailesi zayıf çocuk dişi yok emeklemiyo hantal dedikçe üzülüyorum bi gariplik mi var ekmgodaya geçtim yanlış mı yapıyorum yanlış mı bakıyorum diye kendimi suçlamaya başladım
Anneme sorayım acaba benim de mi geç çıktı dişlerim bak olabilir ben de kullanırım
çünkü oğlum bana benzese de hiç bana benzetmiyor eşim tarafı bunu da benzetmezler gerçi ![]()
![]()
![]()
Yalnız olmadığıma sevindim bu sayfa bazen kurtuluş gbi geliyor mu rahatlamak için yazmak istiyor insan etrafında emsalin olmayınca soramıyorsun sağlıkla büyüsünler çıkınca sişimiz atalım ![]()
Benimde 10 aylık hala dis yok. Olabilir diş cikar yani hiç dişsiz kalan gormedim illaki çıkar![]()
10 buçuk aylıkken çıktı oğlumun da afiyetli şekilde çıkar merak etmeyin ![]()
Benim bebegim de bir kac gundur bu hareketleri yapmaya basladi bakalim benimki de 4 agustos doğumlu
Evet rahatlatıyor yalnız olmadığını biliyorsun
amin inşallah. Hayırlısıyla bi çıksın atalım ![]()
![]()
Hahahahah elbette çıkar da acaba gelişimi mi geri beslenmesinde mi yanlış yapıyorum falan diye düşündüm ben de ![]()
Çok teşekkür ederim ![]()
![]()
![]()
Çok teşekkür ederim ![]()
![]()