Bugün kizimin 9 aylik asisi var ..yan etki yapıyormuş galiba cumartesi pazar da Nisan var durmaz diye pazartesi götürmeyi dusunuyiruz 2 gün gecikmeyle birsey olur mu acaba.9 aylik asisi kac tane ve koldan mi bacak tan mi yapılıyor
9 aylık aşı 1 taneydi diye hatırlıyorum. Bizde yan etki yapmamıştı
Bacaktan yapildi ağrı ateş yoktu gün içinde gece braz huysuzlandı calpol verdim sabaha normaldi
Bizde etkilenmedik canım bacaktan tek iğne iidi
Bizdede bisey olmamisdi asko yam etki yapmadi sukur bisey olmaz bnce
Hepinize tsk ederim o zaman pazartesi götüreyim. Acaba 9aylik asi ile kızamık aşısını aynı gün mü yapiliyir.
9.ayda yapilan aşı ztn kızamık başka yok bu ay aşı
Heeee ay ben kizamiktan başka aşı var sanıyorum ya . Söylediğin iyi oldu bah![]()
Yok yok 1 tane var, 12.ayda 3 diye biliyorum ![]()
Yan etki derken yumurta alerjisi olanlara vurmuyolar diye biliyorum belki onu duymussundur
Duydum.canımverdim yumurta sorun yok onda .
Aşı bir tane ama içeriği üçlü KKK(kızamık kızamıkcık kabakulak)
Bizde üç dört gün sonra bacaklarında döküntü yaptı yumurta alerjisi olmamasına ragmen.. Dr aşının içindeki baska bir madde alerji yapmıs olabilir dedi. 15 gunde kendi kendine gecti.
Dr kontrolünde vuruyorlar. Bizim öyle olmuştu
Sağlık ocağı vuruyo genelde bizimki 8 ay 21 günlük daha olmadı asi ama yine sağlık ocağında vururlar belkide 9 ay kontrolunde hastanede vururlar mi ki
Çocuk doktoru değil ama alerjiye sıra almak gerekiyor
Ben aşı yaptırmıyirum bebeğime