- Ayimiza girmemizle huzursuzluk iştahsızlık ağlamalar başladı hele bugün ağlayarak başladık güne gece sürekli ağlayarak uyanıyor kahvaltı yapmadı hic birşey yemek istemiyo sadece emiyor çok mızmız sürekli tepemde kendi başına asla oturmuyor ne yapacağımı şaşırdım 7 aylıkken alt iki dişi çıkmıştı ama bu kadar olmamıştı yine dış mi geliyor başka bişey mi var anlamadim
@Urasbey burdada ayni skinti war canim
Var mı bir çözüm peki atak mı geçer mi yoksa diş midir her dişte bunlar mı olacak
Bizde de başladı aynı durumlar…
Sanırım üst dişleri geliyor bunlara ek salliyor kafayi da kulağına baktırdim bugün doktor bir şey yok dişten dedi. Bu kez daha zorlu gibi ![]()