9 aylik mama icmek istemiyo

Merhaba anneler kizim 9 aylik son zamanlarda gunduz mamayi hep yarim birakiyo yada icmiyo havalar sicak ondan diyecem ama ek gidayi guzel yiyo anlayamadim. 3 ayda da 700 gram almis bugun asimiz vardi cok hareketli artik buyuyo kilo alimi azalmasi normal sanirim annem goturdu asiya bisey dememis hemsire. Ayni aylarda olan bebislerdede varmi boyle mama reddi acaba :neutral_face:

Bizde de olyordu boyle mama reddi ek gidayi yiyordu ama mama icmyordu disden olablrmi genelde bzm ole olyordu bnde anlm veremyordum ama dis yada bi donemden gecyolr herlde snra duzelyordu

İki disi cikdi 7 aylikken bu aralarda cikacak gibi huysuz surekli kulak cekiyo gece cok uyaniyo anlayamadim. acaba diyorum ek gida seviyo.mama tadimi kotu geliyoki artik

8.5 ay boyunca içtiği mamayı artık icmemeye başlayınca farklı markaya geçtik şükür düzeldi şimdi, ek gıdadan sonra mamanın tadını beğenmiyorlar

Değişiyor canım bazen bizimkide yemiyor… Ama şunu okumuştum ek gıdanın tadını alınca mamayı red edebiliyorlarmis..en azından ek gıdayı yiyor buda güzel

Bizimkide 7 aylıkken ek gıdadan sonra bıraktı mama içmeyi. Drumda mamayı bırak ek gıda alsın dediği için üstüne gitmedim..

Ozaman bi mama degisikligi yapabilirim aksilik gibi 3 kutu acilmamis mama var daha

Dusundugum gibi ozaman canim ek gidadan kaynaklaniyo sanirim. Evet ek gida reddimiz hic yok ne versek yer sukur ek agirlikli devam edicez yada bakalim artik

Simdi hicmi icmiyo mama canim anne sutu aliyomu?. Baya erkekn birakmis kuzucuk

Günde kaç kez mama veriyorsun canım gecede veriyor musun emzirme var mi

Emzirmiyorum canim gece bikere kalkiyo mamaya gunduzde 3 kere iciyodu

Anne sütü ve ek gıda alıyor mama hiçbir sekilde içmedi. Dediğim gibi drumuzda elzem bulmadı hatta altıncı ayda ek gıdaya basladıgımızda mamayı yavas yavas bırak ek gıda alsın demişti ben ona ragmen hiç azaltmadan devam ediyordum mama vermeye cunku doyduguna emin oluyordum o sekilde ama birgun hiç almadı mamayı birkaç gün hep verdim geçicidir diye ama bir yudum bile almadı oylece kendi kendine bıraktı

Hmm anladim.canim anne sutude aliyosa iyi mama almasada olur. Benimki anne sutude almiyo en azindan 1 yasinda kadar mama icse iyide bakalim

İdeal bana da doktor dedi geceyle beraber 4 biberon ver 9 ay 21 günlük

Uyku arasında içirmeyi denediniz mi hiç? Benim kızım emiyor, ek gıdayı istemiyor mamayı da çok zor içiyor. 9 ay 10 günlük. Az önce emzirirken uyudu memeyi emzik gibi emiyor bırakmıyor, memeyi çekip biberonu verdim o şekilde çok içti ve uyumaya devam etti. İsterseniz uykuya dalarken deneyin bir de. Doğduğunda ilk 2 ay günde 2 3 kere mama versem içerdi 40-60 ml civarı. Şimdi hala 60 ml yapıyorum günde 3 kere bitirmiyor mamayı. Sütüm de az ben de çok üzülüyorum

Gece iciyoda gunduz icmiyo işte canim 30ml yada 60 ml zorla iciyo

Uykusu varsa asla icmiyo canim denedimde durek uykuya gecmek istiyo gunduz 3 kere mama yapiuorum hep cope gidiyo 30 yada 60 ml zorla oayalaya oyalaya iciyo.

Anladım, aynen kızım da ancak o kadar içiyo. Ama sizinki iyi yine ek gıdayı seviyormuş. İnşallah geçicidir mamayı istememesi de

Ay bu bebisler niye boyle yapar anlamadim her ay bi huylari cikiyo canim ya. Anne sutude cok az aldi en azindan bir yasina kadar mama icse keske. Ek gidayi seviyo evet o yonden iyide

Birde farkli mamayi dene canm bnde aptamil kullyrdm icmmeye basladi biz sdi bebelac kullyorm iciyor dedgm gbi donem donem huylri degsyr disden cok kaynaklanyr mama icmek istmyrlar ama ek gidayi alyor