Acil bakar mısınız

Kızlar Geçen cuma sezaryen ile doğum yaptım bugüne kadar bebeğim küvezdeydi süt sağıyordum sürekli bugün bebeğim geldi ama fazla emmiyo bugün hiç sağmadım süt mü ve artık göğüslerim patlicakmış gibi ağrımaya başladı acaba sağsam bişey olur mu

Bence sagmalisin ateş yapar sana

Teşekkür ederim

Masaj seklinde yap yukarinda asagi daireseler
Seklinde.
Yoksa daha fazla sudu bosaltmazsan sirtina vurur agri bi zaman sonra

Sağım yapmazsanız mastit olursunuz. Mastitin ağrısı çok kötü oluyor. Bebeğiniz emmiyorsa sürekli emzirmeye çalışın. Emmese bile göğüs ucunuz bebeğinizin ağzında kalsın. Zamanla emecektir