Aptamil 3 numara kullanan arkadaslar bi sorun yasadiniz mi bebeginiz de kusma flan yaptimi.mamalarin kutulari yenilenmis icerigi falan degistimi
Yeni geçtik biz 3 olana ama her hangi bir sorun yaşamadık.
Bisey sorabilirmiyim efsun hanm 9 aylik bebegnz sanrm deglmi yeni gectik dednz gece beslenmesi ve gun icinde nasil mama ek gida ilerlyosnz
Bir haftaya 10 olacağız nasipse.Sabahları erken uyanıyor olunca iki defa meme emiyor ,10 11 gibi kahvaltı yapıyor öğleden sonra uyukluyor bazen o zamanda emiyor,arada meyve püresi veya sebze püresi yiyor, akşama doğru yine bir emme oluyor eğer süt az gibiyse mama yapıyorum akşamda bizimle oturursa yediklerimizden tadıyor suyuna falan bandırıp verdiğim oluyor ama genelde mamadan sonra uyur.Uyandığında ve geceleri de emiyor iki üç oluyor oda