Acil bakin kizlar

Kizlar kac gubdur boyle biseyler var karninda azdi cogaldi hastaneye gittim bisey demedi neden oluyo

Benim kızımda da çıkıyor arada geçiyor sonra alerji tarzı bişey de olabilir sıcaktan da olabilir. Kendiliğinden geçiyor merak etmeyin

1 haftadir var az di cogaldi

Benim kızımda da vardı çenesine kadar da çıkmıştı bol bol nemlendirdim geçti

Nemlendirici ne kullandinix

Bizde de oldu ama ben hametan ve bepantol kullandım geçti sonra ama doktorum vermişti bunları eğer gitmediyseniz doktorunuza sormadan kullanmayın bence

Zeytinyağı kullandım ben gene de doktorunuza sormadan yapmayın ama doktor da birşey dememiş size​:pleading_face:

Bende Bioderma kullanıyorum geçirdi

Birde korkutmak istemem inşallah olmaz benim kızımda bunlar çok artmıştı bide öksürüğü de vardı hemen peşine influenza oldu alakası varmı bilmem ama söylemek istedim

Cpk gecmis olsun rabbim korusun benimkinde oksuruk yok da bezden olabilirmi acaba

Bilmiyorum ki. Bebeğiniz kaç aylık ek gıda alıyorsa oda döküntü yapmış olabilir

2 aylik mama yiyo

Başka bişey alerji yapmış olabilir öyleyse bol bol nemlendirin geçer korkmayın bizde de oluyodu

Benim kızın muza alerjisi varmış yediğinde böyle olmuştu