Kizlar kac gubdur boyle biseyler var karninda azdi cogaldi hastaneye gittim bisey demedi neden oluyo
Benim kızımda da çıkıyor arada geçiyor sonra alerji tarzı bişey de olabilir sıcaktan da olabilir. Kendiliğinden geçiyor merak etmeyin
1 haftadir var az di cogaldi
Benim kızımda da vardı çenesine kadar da çıkmıştı bol bol nemlendirdim geçti
Nemlendirici ne kullandinix
Bizde de oldu ama ben hametan ve bepantol kullandım geçti sonra ama doktorum vermişti bunları eğer gitmediyseniz doktorunuza sormadan kullanmayın bence
Zeytinyağı kullandım ben gene de doktorunuza sormadan yapmayın ama doktor da birşey dememiş size![]()
Bende Bioderma kullanıyorum geçirdi
Birde korkutmak istemem inşallah olmaz benim kızımda bunlar çok artmıştı bide öksürüğü de vardı hemen peşine influenza oldu alakası varmı bilmem ama söylemek istedim
Cpk gecmis olsun rabbim korusun benimkinde oksuruk yok da bezden olabilirmi acaba
Bilmiyorum ki. Bebeğiniz kaç aylık ek gıda alıyorsa oda döküntü yapmış olabilir
2 aylik mama yiyo
Başka bişey alerji yapmış olabilir öyleyse bol bol nemlendirin geçer korkmayın bizde de oluyodu
Benim kızın muza alerjisi varmış yediğinde böyle olmuştu
