Bir yerde sıkışmış olabilir mi? Bir şey ısırmış olabilir mi? Hâlâ ağlıyor mu nasıl? Biraz gözlemleyin bence geçmezse doktora götürün.
Sıkışma yok üstümde uyuyordu dümdüz ısırma gibide değil ağlamıyor dokunuyorum da
Bir şeyi yoktur o zaman inşallah. Belki de kan dolaşımından kaynaklı oldu bir anlik. Kızarıklığı da geçerse korkmayın inşallah
İnşallah geçer çok korktum
İnşallah geçer bir daha da olmaz. Ben olsam ben de korkardım Allah korusun ![]()
Damar sıkışması gıbı olmuş bence bir doktor gorsun belkı kan pıhtısı olmuştur benımde elim arada boyle olurdu elim uyuşurdu doktor ilax verdı gectı ALLAH korusun onemlı bişi degıldır ama genede gostersın
Götürcem zaten yarın ilk iş
Arada masaj yapın kan toplanmışsa masajla dagılır masaj ıyı gelıyor ama yavaş yavaş korkutmayın kendınızı onemlı bişi degıldır İNŞALLAH gene bır tedbir hayırla saflıkla buyusun İNŞALLAH
Goturdunuz mu doktora ne dediler
Evet götürdüm ani kan toplanması olabilir dedi ayak bükülmüşse herşey normal korkulacak birşey yok dedi birde çok fazla dik kucakta tutmayın dedi ateş takibi yapın dedi
Geçmiş olsun rabbim sağlıkla büyütebilmeyi nasip etsin ![]()
Amin inşallah
